برگزاری چهارمین مسابقات ورزشی آرنا اسپرت در اصفهان


برگزاری چهارمین مسابقات ورزشی آرنا اسپرت در اصفهان

چهارمین مسابقات ورزشی آرنا اسپرت به مناسبت هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی غدیر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، چهارمین مسابقات ورزشی آرنا اسپرت همزمان با هفته تربیت بدنی در مجموعه ورزشی غدیر اصفهان با حضور مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان ، مدیرعامل باشگاه سپاهان ، دکتر فرهاد رحیمی رئیس هیات تنیس استان اصفهان و مدیر مجموعه ورزشی رویال آرنا، قهرمانان و ورزشکاران ملی ، پیشکسوتان ورزش استان و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

فرهاد رحیمی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج، بیان کرد: توسعه ورزش همگانی نیازمند فرهنگ‌سازی است، رشد و توسعه ورزش همگانی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان باعث افزایش سلامتی و تندرستی آنها نیز خواهد شد.

وی گفت: در شرایط بد اقتصادی و تورم بی سابقه، سوء مدیریت ها برای مهار کرونا به ضرر اقتصاد کشور و به ویژه کارآفرینان بوده و تعطیلی های مکرر برای مقابله با مهار شیوع ویروس کرونا به کارآفرینان لطمه بزرگی وارد کرده است که بخشی از کارآفرینان در مشاغلی مانند باشگاه داری و استخر و مشاغل خدمات رسان فعالیت دارند که در اجرای طرح های صادر شده از سوی ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا ملزم به تعطیلی شده اند و این یعنی بیکار شدن افراد زیادی که در بخش خصوصی و بدون وابستگی مالی به دولت مشغول به کارهستند.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان ادامه داد: بارونق گرفتن ورزش در شهر و علاقه مند شدن مردم به ورزش، تقاضا برای کالاهای ورزشی افزایش می یابد و نتیجه آن می شود اشتغال بیشتر جوانان و استفاده از نخبگان تحصیل کرده در رشته های ورزشی برای تولید کالای ورزشی موثرتر و با کیفیت ترمی باشد.

مدیر مجموعه ورزشی رویال آرنا و باشگاه ورزشی پرشین از کارکردهای ورزش در جامعه سخن گفت و اضافه کرد: ورزش کارکردهای بسیاری دارد که مهم ترین آن در حوزه سلامت افراد جامعه است .

وی با اذعان به این موضوع که در گذشته مردم سبک زندگی سالمی داشته اند، گفت: در سال های اخیر سبک زندگی ها تغییر یافته و با مکانیزه شدن زندگی جوامع بشری و نفوذ صنعت بیماری های متابولیکی افزایش یافته است.

رئیس هیات تنیس استان اصفهان ورزش را جهت پر کردن اوقات فراغت افراد جامعه با اهمیت توصیف و بیان کرد: ورزش از بهترین کارکردها جهت پرکردن اوقات فراغت زندگی افراد است که این بحث با کمبود فضاهای ورزشی و امکانات مناسب در مناطق مواجه است و برای ترغیب افراد جامعه به سمت ورزش توسعه اماکن ورزشی با استانداردهای صحیح و مناسب در راس امور قرار دارد.

فرهاد رحیمی گفت: امیدوارم جامعه به سمتی برود که جامعه ای سالم و پرنشاط داشته باشیم که این مهم با برنامه ریزی مطلوب محقق می گردد.

برگزاری چهارمین مسابقات ورزشی آرنا اسپرت در اصفهان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج