قصد تعرض منافقان علیه غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ناکام ماند


قصد تعرض منافقان علیه غرفه ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ناکام ماند

تهران- ایرنا- اعضای گروهک منافقین که هر سال در نمایشگاه کتاب فرانکفورت حاضر و قصد تعرض به غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران را داشتند امسال در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت نیز گروهک منافقین با همکاری و هماهنگی برخی گروهک‌های ضد انقلاب طبق روال سال‌های گذشته قصد خوش‌خدمتی به اربابان خود از طریق تعرض و برهم زدن نظم غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران را داشتند، اما این امر با هوشیاری کامل اعضای غرفه ملی ایران خنثی شد و کاملا بی‌ اثر و ناکام ماند.

بر پایه این گزارش در آخرین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت، تعداد انگشت‌شماری از مزدوران دقایقی کوتاه مقابل غرفه ایران تجمع کرده و در پی جلب توجه و همراهی دیگر افراد حاضر در نمایشگاه بودند اما این امر با هوشیاری اعضای غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران، حضور فوری مسئولان نمایشگاه کتاب فرانکفورت و پلیس آلمان خنثی و تجمع کنندگان به بیرون از نمایشگاه منتقل شدند.

هفتادوسومین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بیست‌وهفتم مهرماه با حضور جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد و به طور رسمی آغاز به کار کرد امروز دوم آبان ماه به کار خود پایان داد.

غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت بیش از ۴۰۰ اثر توسط شرکت‌کنندگان با موضوعاتی از قبیل ایران‌شناسی، ادبیات معاصر، ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، مطالعات اسلامی، علوم انسانی، کتاب‌های تصویرگری و داستانی ادبیات کودک و نوجوان، محیط زیست، هنر، شعر، زبان‌شناسی و هنر معاصر ایران را به نمایش گذاشته است.

در غرفه جمهوری اسلامی ایران ۵۰ قرار ملاقات با ناشران، آژانس‌های ادبی و اتحادیه‌های کشورهای کانادا، استرالیا، امارات، چین، مجارستان، آلمان، اوکراین، انگلستان، کلمبیا، ترکیه، فرانسه، لبنان، روسیه، ایتالیا و اسپانیا توسط نمایندگان صنعت نشر ایران در غرفه جمهوری اسلامی ایران، طی پنج روز حضور در نمایشگاه پیش بینی شده بود. تهیه کاتالوگ و بروشور معرفی خانه کتاب و ادبیات ایران، نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه مجازی کتاب تهران و طرح گرنت نیز دیگر برنامه‌های غرفه ملی کشورمان بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته