ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می‌شود


ساختار شرکت گاز استان ایلام بازنگری می‌شود

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملّی گاز ایران گفت: ساختار شرکت گاز استان بر اساس قابلیت‌های موجود و طرح‌های توسعه‌ای بازنگری می‌شود.

"مجید کشاورز" در بازدید یک‌روزه از شرکت گاز استان ایلام و در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیاُت رئیسه شرکت گاز استان ایلام افزود: باتوجه به اینکه عملیات گازرسانی شهری و روستایی در استان ایلام در مراحل پایانی است و می‌بایست ساختاری متناسب با فعالیت‌های آتی شرکت بر مبنای خدمات رسانی و ارتقای کیفی خدمات به ذینفعان بازآراریی و بازنگری شود.
وی اظهار داشت: افزایش خدمات در شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی واحدهای صنعتی عمده از جمله نیروگاه برق مهران، پتروشیمی و کارخانه سیمان دهلران و چندین پروژه صنعتی دیگر در آینده نزدیک فراهم است که ایجاد تناسب بین میزان خدمات دهی به ذینفعان و ساختار شرکت با هدف چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری در دستور کار مهندسی ساختار قرار می‌گیرد.
در این دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت گازرسانی و عملیات اجرایی شرکت گاز استان در حوزه شهری و روستایی گفت: هم‌اکنون گازرسانی به ۱۰۰ جمعیت شهری و ۹۷ درصد خانوار روستایی استان تحقق یافته است و عملکرد شرکت گاز استان براساس شاخص‌های استراتژیک تعریف شده برای شرکت گاز استان در چند سال گذشته مطلوب بوده و پتانسیل وجود نیروهای جوان و باانرژی در چارت سازمانی نویدبخش ایجاد رضایتمندی در ارائه خدمات به ذینفعان و نیز افزایش تحقق اهداف استراتژیک براساس سند استراتژیک ابلاغی خواهد بود.
عباس شمس اللهی گزارشی از آخرین وضعیت منابع انسانی موجود و ساختار سازمانی ارائه داد و افزود: به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در نیروها لازم است ساختار سازمانی شرکت نیز متناسب سازی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...