450 میلیون تومان پروژه صدا و سیما در نهبندان افتتاح شد


450 میلیون تومان پروژه صدا و سیما در نهبندان افتتاح شد

همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) ایستگاه دیجیتال صدا و سیمای روستاهای چاه شولک و شند ملکی نهبندان با اعتبار 450 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نهبندان، «مجید بیکی» امروز (2 آبان) در مراسم افتتاح ایستگاه دیجیتال صدا و سیما روستاهای چاه شولک و شند ملکی که با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس و مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خدماتی که نظام در نقاط دور دست در برنامه دارد پوشش شبکه های تلویزیونی است.

فرماندار نهبندان بیان اینکه پوشش شبکه های دیجیتال در شهرستان نهبندان به عدد قابل قبولی رسیده است، افزود: اکثر نقاط شهرستان تحت پوشش قرار گرفته اند، همچنین چند نقطه دیگر هم در دست اقدام است.

بیکی تصریح کرد: گستردگی و پراکندگی شهرستان نهبندان هزینه خدمت رسانی را افزایش داده است اما شبکه های تلویزیرنی؛ کانال های فرهنگ سازی هر منطقه محسوب می شود چراکه صدا و سیما یک دانشگاه فرهنگی است.

وی ادامه داد: شهرستان نهبندان تا دو سال گذشته کمترین پوشش شبکه های دیجیتالی را در خراسان جنوبی داشت اما به زودی با برنامه هایی که هست، پوشش شبکه های تلویزیونی شهرستان به حدود 100 درصد می رسد.

گفتنی است ایستگاه رادیویی و تلویزیونی دیجیتال روستای چاه شولک به نمایندگی از دو ایستگاه در روستاهای چاه شولک و شند ملکی از توابع بخش شوسف مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار گرفت؛ با بهره برداری از این ایستگاه ها با اعتبار بیش از ۴۵۰ میلیون تومان؛ ۵٠ خانوار روستایی از طریق صدا و سیما استان خراسان جنوبی و با همکاری فرمانداری نهبندان از نعمت شبکه های دیجیتال بهره مند می شوند.

تاکنون این دو روستا از دریافت هرگونه شبکه های سیما محروم بوده اند که در حال حاضر میزان پوشش شبکه های دیجیتال در شهرستان نهبندان به ٩٧ درصد جمعیت رسیده که از این لحاظ در رده میانگین کشوری برخورداری قرار گرفته است.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس