کلنگ‌زنی 401 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی


کلنگ‌زنی 401 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از احداث 401 واحد مسکونی ویژه مددجویان این نهاد خبر داد.

مجید الهی‌راد دوم آبان ماه، در آئین کلنگ زنی ساخت این واحدهای مسکونی که در شهرستان مانه و سملقان واقع در روستای(اینچه اولیا) برگزار شد، گفت: امروز کلنگ احداث ۴۰۱ واحد مسکن مددجویان با همت کمیته امداد خراسان شمالی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مسئولان استانی در شهرستان مانه و سملقان به زمین زده شد و امیدواریم بتوانیم با اینگونه اقدامات بخشی از نیازهای مددجویان را برطرف کنیم.

الهی‌راد زمان تحویل واحدهای مسکونی را تا یک سال آینده اعلام کرد و گفت: برای ساخت هر کدام از این واحدها بیش از ۱۸۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

وی در رابطه با تأمین اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی، اظهار کرد: کمیته امداد خراسان شمالی ۳۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌دهد و همچنین بنیاد مستضعفان نیز برای هر واحد مسکونی ۴۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض هزینه می‌کند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیون تومان نیز از طریق تسهیلات قرض الحسنه بنیاد مسکن برای ساخت هر واحد مسکونی هزینه می‌شود.

الهی راد با اشاره به برنامه کلی دولت برای ساخت مسکن در کشور، اظهار کرد: از مجموع واحدهای پیش‌بینی شده دولت، تعداد ۳۶۰ هزار واحد سهم کمیته امداد است که این نهاد در تلاش است سهم قابل توجهی را برای خانوارهای تحت حمایت خود جذب کند.

وی ادامه داد: هم اکنون در طرح نیازسنجی، خانواده‌هایی که فاقد مسکن هستند و یا خانه‌ آن‌ها نیاز به بازسازی دارد شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان