درخواست هیات فوتبال خراسان رضوی برای تعویق بازی پدیده و مس


درخواست هیات فوتبال خراسان رضوی برای تعویق بازی پدیده و مس

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند، درخواست کرد بازی تیم‌های پدیده و مس رفسنجان به تعویق بیفتد.

پس از آنکه مشخص شد بازیکنان تیم پدیده خراسان رضوی به رفسنجان نمی‌روند، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای خطاب به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ درخواست کرده تا این سازمان با تعویق بازی پدیده و مس رفسنجان که قرار بود امروز از ساعت ۱۶ در رفسنجان برگزار شود، موافقت نماید.

اصولی در نامه خود با اشاره به شرایط نامساعد مدیریتی پدیده، نوشته است: متاسفانه علیرغم تلاش‌های استانی امکان سفر به رفسنجان جهت برگزاری دیدار هفته دوم میسر نشد. با آگاهی کامل از قوانین لیگ و ملزم دانستن همگان به اجرای آن، خواستارم برای جلوگیری از ضربه خوردن تنها تیم لیگ برتری شرق کشور بازی هفته دوم پدیده به زمان دیگری موکول شود.

درخواست هیات فوتبال خراسان رضوی برای تعویق بازی پدیده و مس

گفتنی است بازیکنان تیم پدیده پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام رضا(ع) در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر، برای اعتراض به عدم دریافت مطالباتشان دست به اعتصاب زدند و تمرینات تیم را تعطیل کردند.

در ادامه با توجه به حل نشدن مشکلات، این بازیکنان روز گذشته تصمیم گرفتند برای مصاف با مس رفسنجان هم به استان کرمان سفر نکنند. حضور پلاسچی و سیدصالحی هم از طرف مدیریت باشگاه شهرخودرو گرهی را باز نکرد و بازیکنان اعلام کردند تا زمانی‌که مطالباتشان را دریافت نکنند، به میدان نخواهندرفت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای عکس ناجور نعیمه نظام دوست در ویلای کردان ! / فتوشاپ نیست خودم بودم + فیلم