رییس هیات فوتبال خوزستان: حمایت نمی‌کنید، حداقل تخریب نکنید!


رییس هیات فوتبال خوزستان: حمایت نمی‌کنید، حداقل تخریب نکنید!

رییس هیات فوتبال خوزستان با درخواست برای حمایت از این هیات، گفت: پول نمی دهید و حمایت هم نمی کنید، حداقل دیگر تضعیف و تخریب نکنید، ما انتخاب شده ایم که کار کنیم اما دیگر قرار نیست تخریب شویم.

جلسه هم اندیشی هیات فوتبال خوزستان، امروز (یکشنبه) با حضور رئیس، دبیر، اعضای هیات رئیسه، نایب رئیس بانوان هیات استان و تمام روسای شهرستانی در هتل فجرسپاه اهواز برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه عبدالکاظم طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان در ابتدای سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره حسن اهوازی مربی سابق تیم ملی و ابراز ناراحتی بابت فقدان این پیشکسوت ارزنده و مشاور عالی رئیس هیات فوتبال خوزستان، اظهارکرد: هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی، تلاش در مسیر اجرایی شدن اهداف تنظیم شده سند تحول فوتبال خوزستان است.

وی خطاب به حاضرین در جلسه نیز گفت: به همه همکارانم خسته نباشید می گویم. دو سال از چهار سال خدمتم به فوتبال استان گذشت و اعتقاد دارم موفقیت بستگی به همدلی و همراهی دارد. ما تا این جا خوب کار کرده ایم ولی نمی دانم چرا نسبت به فعالیت ما توجهی نمی شود و چرا تلاش می کنند تجربه را از علم و اجتماع تفکیک کنند و چرا می گویند بازنشسته ها که کوله باری از تجربه هستند، حق ندارند در هیات های ورزشی مدیریت و حضور داشته باشند ؟

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: برایم سوال برانگیز است اما هرگز دلسرد و ناامید نیستم چون اگر می گویند قانون گفته است، همان قانون تبصره ۲ دارد و تکلیف همه را روشن کرده و اگر قرار است بازنشسته ها و دوشغله ها هم بروند، پس چه کسی باید در هیات های ورزشی کار کند؟ هیات های ورزشی شغل حقوق بگیر نیستند که بخواهند استخدام کنند. ما قانونی آمده ایم و قانونی حرف می زنیم و قانونی نیز در حال کار و تلاش برای پیشرفت فوتبال هستیم. شما که پول نمی دهید و حمایت هم نمی کنید، حداقل دیگر تضعیف و تخریب نکنید. ما انتخاب شده ایم که کار کنیم اما دیگر قرار نیست تخریب شویم. مگر ما حقوق یا حق الزحمه می گیریم؟

وی در ادامه نیز بیان کرد: در حال حاضر فوتبال استان با ضعف کمبود داور مواجه است و برای داوری فوتبال استان باید چاره اندیشی شود. هیات استان اعلام آمادگی خودش را اعلام می کند که کلاس های آموزشی داوری را بدون دریافت هزینه و کاملا رایگان در سراسر استان توسط هیات های شهرستانی برگزار کند و حتی حاضریم برای تشویق علاقه مندان هر نوع مساعدتی کنیم.

طالقانی افزود: همچنین در نظر داریم جهت بازدید از وضعیت مکانی و نحوه عملکرد واقعی هیات های شهرستان ها بزودی طبق یک برنامه مدون سفرهایی به شهرهای مختلف استان داشته باشیم و در پایان این سفرها نقاط ضعف و قوت هیات فوتبال آن شهرستان را مورد ارزیابی قرار دهیم. ان شاءالله طی ماه های پایان سالنیز به همه هیات های شهرستانی کمک مالی در حد توان خواهیم کرد اما به شرطی که آن هیات دارای شناسه مالی باشد.

وی عنوان کرد: همچنین باید برای بخش بانوان فکری اساسی تری کرد چون این قشر خیلی مظلوم ولی دارای پتانسیل بسیار خوبی هستند. بزودی همایش دبیران هیات های شهرستانی را نیز برگزار خواهیم کرد زیرا دبیر و اعضای هیات رئیسه در فوتبال بسیار تاثیر گذار هستند.

رییس هیات فوتبال خوزستان در پایان نیز گفت: از همکارانم می خواهم با جدیت و بدون توجه به هر نوع شایعات تخریبی کارشان را ادامه دهند. باید تلاش کرد فوتبال خوزستان شکوفا شود. خوشحالم که اجازه ندادیم، سهمیه فوتبال حفاری در لیگ دو کشور از استان خارج شود. ما صراحتا اعلام کردیم سندیت این تیم خوزستانی است و اگر مدیران نفتی یا حفاری دوست دارند مسابقات این تیم خوزستانی در گچساران برگزار شود، هیچ اشکالی ندارد ولی نام خوزستان از سند و محتوای این تیم جدا شدنی نیست. نگاه ما به فوتبال استانی است. از همه مسئولان استان و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تقاضای همکاری و حمایت داریم. در فوتبال خوزستان هرگز فرد ملاک نبوده و همیشه فعالیت ها به جمع دیده شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه