نام‌گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی


نام‌گذاری بزرگترین زمین چمن مصنوعی خوزستان به نام شهیدبهنام محمدی

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افتتاح بزرگترین زمین چمن مصنوعی استان در خرمشهر به نام شهید بهنام محمدی، خبر داد.

افشین حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: اولین زمین چمن مصنوعی خوزستان با مساحتی بیش از ۷ هزار متر مربع در ورزشگاه شهید جهان آرا خرمشهر آماده افتتاح است. چمن خریداری شد و زیرسازی لازم انجام شده است و پیمانکار در حال نصب چمن است و در همین ماه جاری به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: باتوجه به این که از یکی از وظایف ورزش، معرفی قهرمانان و پهلوانان در عرصه های مختلف است، این زمین چمن به نام شهید بهنام محمدی نوجوان ۱۳ ساله که به عنوان شهید محوری در کشور معرفی شده است، نام گذاری و تابلوی آن نیز نصب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین عملیات تکمیل پیست دو و میدانی خرمشهر آغاز و در همین ماه جاری نیز بتن ریزی آن تمام می شود و بعد هم پیگیر تارتان آن هستیم. خرمشهر در دو و میدانی قهرمانان زیادی دارد که همگی حرف برای گفتن دارند و این پیست می تواند به پیشرفت هر چه بیشتر این رشته در خرمشهر کمک کند.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: پروژه های خوبی در آبادان شروع شده است و احداث دو چمن مصنوعی و چمن طبیعی بزرگ، با کمک نمایندگان این شهر در دست اقدام است. قرارداد مربوطه بسته شده است و امیدواریم ظرف سه ماه آینده به بهره برداری برسند و این نیز هدیه ای به مردم خوب آبادان باشد.

حیدری بیان کرد: تا پایان سال نیز ۵۰ پروژه ورزشی خوب و ارزشمند در خوزستان به بهره برداری می رسد. در حوزه ورزش کارهای زیرساختی خوبی انجام شده است و پروژه هایی نیز در دست اجرا است. از طرفی یکی از دغدغه های ما حفظ و نگه داری اماکن ورزشی است.

وی گفت: خوشبختانه از قرارداد احداث ۱۰۰ چمن مصنوعی که از ابتدی سال جاری بسته شد، ۵۰ درصد محقق شد و امیدوارم با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان و تامین اعتبار لازم، مابقی زمین چمن ها نیز به بهره برداری برسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط