بچه مسجدی ها جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را باشکوه برگزار می کنند 


بچه مسجدی ها جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را باشکوه برگزار می کنند 

ملیحه یونس زاده گفت: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن باشکوهی در مسجد ابوالفضل (ع) همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) جشن باشکوهی در مسجد ابوالفضل (ع) همراه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت افزود: به منظور برپایی این جشن، نوجوانان و جوانان مسجدی عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج دست در دست یکدیگر با همدلی و همراهی، اقدام به آذین بندی و فضاسازی مسجد کردند.


وی در تشریح برنامه های جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: سخنرانی در باب فضائل و سیره پیامبر رحمت و مهربانی و نیز مولودی خوانی بخشی از برنامه های این جشن باشکوه است.


یونس زاده ابراز کرد: برگزاری مسابقه حدیث نبوی یکی دیگر از برنامه های این جشن است و در همین راستا کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مسابقه، می بایست این حدیث شریف را از حفظ بخوانند.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت ادامه داد: برای جذابیت بیشتر برنامه های جشن، مسابقه ورزشی در رشته دارت نیز برگزار می شود.


وی اظهار کرد: پایان بخش این جشن باشکوه اهدای جوایز به نفرات برگزیده این مسابقات فرهنگی و ورزشی است.


یونس زاده یادآور شد: طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتابی با محتوای زندگی و سیره نبوی به صورت حضوری در بین اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج رهجرد جیرفت در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز در راستای ترویج سیره نبوی و گرامیداشت هفته وحدت کلیپ و عکس نوشت هایی با این مضامین در فضای مجازی منتشر شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات