تصاویر نسل جدید MacBook Pro فاش شدند


تصاویر نسل جدید MacBook Pro فاش شدند

کاربری در فضای مجازی تصاویری از MacBook Pro‌های جدید اپل منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از macrumors، تصاویر جدید نشان می‌دهد که مک بوک پرو جدید ۱۴ اینچی در نمایندگی‌های مجاز اپل فروخته می‌شود. مک بوک پرو جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی دو محصول مورد انتظار کاربران برای عرضه در کل سال بودند. اکنون که اپل محصولات خود را به طور رسمی رونمایی کرده است، مشتریان مشتاق هستند که رایانه‌های جدید را خریداری و کیفیت بهتری را نسبت به اولین مک بوک پرو سال ۲۰۱۶ تجربه کنند. در عکس‌های منتشر شده توسط یکی از کاربران، شاسی بازطراحی شده این لپ تاپ قابل مشاهده است. همچنین پایه‌های پایین MacBook Pro در مقایسه با برخی از مدل‌های قدیمی‌تر آن چندان قابل توجه نیست.

تصاویر نسل جدید MacBook Pro فاش شدند

تغییرات MacBook Pro جدید اپل

در قسمت جلویی، یکی از قابل توجه‌ترین تغییرات طراحی شامل یک ناچ یا بریدگی صفحه نمایشگر است. اپل گام‌هایی را برای محدود کردن تاثیر ناچ در استفاده روزمره از MacBook Pro جدید برداشته است. زمانی که کاربران از برنامه‌های macOS تمام صفحه استفاده نمی‌کنند، بریدگی بیشتر قابل مشاهده است و اپل ارتفاع نوار منوی آن را افزایش داده است.

صفحه نمایش MacBook Pro‌های جدید شامل چه مواردی است؟

شامل فناوری mini-LED، همان فناوری که در iPad Pro ۱۲.۹ اینچی رده بالا استفاده شده است. در کنار پشتیبانی از ProMotion، صفحه نمایش Liquid Retina XDR، رنگ و روشنایی بیشتری را برای محتوای HDR ارائه می‌دهد. سایر تغییرات طراحی در جلو شامل صفحه کلید تمام مشکی و بازگشت کلید‌های عملکرد در ردیف بالا و حذف نوار لمسی است. پد لپ تاپ‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی همانند نسل قبلی هستند. جورج می‌گوید که لپ تاپ سنگین‌تر از حد انتظار است، بریدگی مزاحم کار کردن با آن نیست و می‌تواند به عنوان مخفیگاهی برای اشاره گر macOS عمل کند.

تصاویر نسل جدید MacBook Pro فاش شدند

این محصول برای پیش سفارش در اوایل این هفته در دسترس قرار گرفته و ارسال آن برای مشتریان قبل از رونمایی آغاز شده بود. هر دو مدل ۱۴ و ۱۶ اینچی دارای تراشه‌های M۱ Pro یا M۱ Max هستند که در مقایسه با تراشه M۱ عملکرد بسیار بالاتری را ارائه می‌دهند. مجموعه جدید مک بوک پرو از هزار دلار برای مدل پایه ۱۴ اینچی با ۱۶ گیگابایت حافظه یکپارچه، ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و تراشه M۱ Pro شروع می‌شود. بالاترین قیمت مک بوک پرو ۱۶ اینچی با ۶۴ گیگابایت حافظه یکپارچه، ۸ ترابایت فضای ذخیره سازی و تراشه M۱ Max با پردازنده ۱۰ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای و موتور عصبی ۱۶ هسته‌ای حدود ۶ هزار دلار است.

تصاویر نسل جدید MacBook Pro فاش شدند

بیشتر بخوانید

فروش محصولات جدید شرکت اپل با تخفیف در آمازون

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر