شوخی هالووینی با لباس شبح فاجعه رقم زد


شوخی هالووینی با لباس شبح فاجعه رقم زد

زنی که با تبدیل خود به یک شبح قصد شوخی هالووینی با همسایه اش را داشت یک فاجعه رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک دختر جوان که با پوشیدن لباس شبح قصد انجام شوخی هالووینی داشت بر اثر اصابت گلوله جان باخت. این زن در حالی که پس از غروب خورشید لباس « لالورونا» ( به اسپانیایی زن گریان ) بر تن کرده بود قصد شوخی با همسایگانش را داشت که با شلیک گلوله یکی از آن‌ها از پای درآمد. این اتفاق اوایل این ماه در محله سن میگوئل شهر ناوکالپان دِ خوآرز واقع در ایالت استادو مخیکو مکزیک رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی مکزیک این زن جوان که هویتش اعلام نشده در حالی که با پوشاندن خود با یک پارچه سفید در خیابان فریاد می‌زد «آه، بچه هایم کو» باعث ترس و وحشت افراد محلی شده بود. او در حالی که این جمله را فریاد می‌زد به درب خانه همسایگان مراجعه می‌کرد که مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

شبح سرگردان مردی که خودکشی کرده است + تصاویر

بنا به این گزارش شخص مهاجم که با دیدن این صحنه دچار ترس شده بود پس از شلیک به این زن فرار کرد. پلیس محلی مکزیک نام این زن را اعلام نکرد، اما گفت که حدودا ۲۰ تا ۲۵ ساله بوده است. در حالی که تحقیقات پلیس در مورد این حادثه ادامه دارد هنوز هیچ فردی بازداشت نشده است.

گفتنی است؛ لالورونا یک روح در فولکلور آمریکای لاتین است که به دلیل غرق کردن دو فرزندش به علت عصبانیت از شوهر خود در رودخانه روی زمین عزادار است.

شوخی هالووینی با لباس شبح فاجعه رقم زد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟