دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress Convert Pro 1.63


دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress   Convert Pro 1.63

با نسخه جدید نرم افزار XnConvert Photo Resize, Compress Convert Pro تصاویر خود را حرفه‌ای ویرایش کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، متن ها در کنار تصاویر معنا پیدا می کنند و کاربران از عکس ها استفاده های بسیاری در بستر اینترت می کنند تا بتوانند زیبایی های اطراف شان را به اشتراک بگذارند. یک عکس قادر است مفهوم چندین صفحه از متن را در کسری از ثانیه منتقل کند به همین علت مخاطبان در پست های دارای متن هم از تصاویر متعدد برای افزایش گیرایی مفاهیم بهره می برند.

بهبود کیفیت دوربین گوشی های هوشمند و به‌روز شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، میزان مصرف تصاویر را به طرز چشمگیری افزایش داده است. در حال حاضر هر کاربری به طور میانگین چندین عکس را در اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر می کند. البته کاربران برای افزایش بازدید و بالا بردن کیفیت تصاویرشان بر روی آن ها ویرایش هایی را نیز انجام می دهند.

برای نمونه در بعضی از شبکه های اجتماعی محدودیت حجم فایل ارسالی وجود دارد و افراد باید مطابق با قوانین آن رسانه اجتماعی به ویرایش عکس بپردازند. برنامه XnConvert Photo Resize, Compress Convert یک ابزار کامل بهینه سازی تصاویر و مخصوص سیستم عامل اندروید است که XnView آن را توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر کرده است.

با استفاده این اپلیکیشن کاربران به راحتی قادر خواهند بود تا تصاویر متعددی را با فرمت های مختلف انتخاب کرده و به صورت دسته جمعی آن ها را فشرده و یا به یک فرمت خاص تبدیل کنند. رزولوشن های فراوان نرم افزار به شما امکان این را می دهد که رزولوشن دلخواه خود را انتخاب کنید حتی می توانید کیفیت مورد نظرتان را به صورت دستی در برنامه وارد کنید. از دیگر مزیت های این برنامه می توان به امکان اضافه کردن لوگو، بوکمارک و نوشته با فونت و اندازه دلخواه به تصاویر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

دانلود گوگل فوتوز Google Photos 5.64.0.404595723 برنامه سازماندهی تصاویر

دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress & Convert Pro 1.63

برخی از امکانات و قابلیت‌های برنامه XnConvert – Photo Resize, Compress Convert اندروید:

دارای گالری داخلی برای انتخاب آسان‌تر تصاویر و دسترسی به آن‌ها نمایش جزئیات کامل تصاویر مرتب سازی تصاویر بر اساس معیار‌های مختلف تبدیل گروهی تصاویر به یک فرمت خاص فشرده سازی تصاویر بدون افت کیفیت تغییر رزولوشن تصاویر به رزولوشن دلخواه کاربر پشتیبانی از انواع فرمت‌های تصویری قابلیت برش، تغییر اندازه و چرخش تصاویر امکان اضافه کردن واتر مارک و نوشته به تصاویر
تصاویری از محیط برنامه


دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress & Convert Pro 1.63 دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress & Convert Pro 1.63دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress & Convert Pro 1.63


• دانلود و مشخصات فایل

دانلود اپلیکیشن کامل بهینه سازی تصاویر XnConvert Photo Resize, Compress & Convert Pro 1.63
رمز فایل: yjc.ir
حجم: 8 مگابایت
نسخه: 1.63
نوع فایل: فایل زیپ حاوی apk
اندروید مورد نیاز :4.4
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در