استاندار: حل معضلات تهران، رفع مشکلات تمام شهرهای استان است


استاندار: حل معضلات تهران، رفع مشکلات تمام شهرهای استان است

تهران_ ایرنا_ استاندار تهران با اشاره به افتتاح طرح های مناسب شهری در حاشیه تهران اعلام کرد: نمی‌توان ماهیت شهر تهران را از شهرستان‌های اطراف جدا کرد و حل معضلات پایتخت، رفع مشکلات شهرستان های استان را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری، عصر یکشنبه در حاشیه مراسم بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی مدیریت سیلاب غرب تهران در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران نسبت به موضوعات شهر تهران و شهرستان‌های اطراف شهر اقداماتی انجام داده‌ است.

وی افزود: هدایت آب در پروژه مدیریت جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و شبکه‌های آبرسانی که ۶.۲ کیلومتر آن امروز افتتاح شد، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می‌کند.

استاندار تهران ادامه داد: مسائل تهران و حتی استان‌های همجوار یکپارچه و در هم تنیده‌ است و نمی‌توان این مسائل را از هم جدا یا تفکیک کرد که موضوعاتی همچون راه، حمل و نقل، آب و سیلاب از جمله این مسائل هستند.

وی با بیان این که اجرای پروژه در شهر قدس انجام می‌شود، گفت: شهرداری تهران در تملک و تعارضات شهرداری با مشکلاتی روبرو بودند، مجموعه استانداری و شهرستان‌های اطراف با شهرداری تهران کاملا همراه و هماهنگ هستند و آنچه مربوط به حوزه مدیریتی تهران و شهرستان‌های اطراف آن وجود داشته باشد را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این خصوص جلسات تخصصی برگزار می‌شود تا سرعت کارها و فعالیت‌ها افزایش یابد و در اسرع وقت پروژه تکمیل شود.

ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد