نماینده مردم ورامین در مجلس: جامعه به اتحاد و همدلی نیاز دارد


نماینده مردم ورامین در مجلس: جامعه به اتحاد و همدلی نیاز دارد

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که جهان اسلام برای مقابله با دشمنان به وحدت و اتحاد نیاز دارد، جامعه اسلامی نیز برای رفع مشکلات فارغ از نگاه‌های سیاسی به همدلی نیاز دارد.

حسین نوش‌آبادی بعدازظهر یکشنبه در همایش نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری در مزار گلزار شهدای گمنام قرچک برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه رسالت نبی مکرم اسلام، علاوه بر هدایت بشریت، ایجاد وحدت بین امت اسلام برای فراهم کردن شرایط مناسب زندگی برای مسلمان است.

وی با اشاره به فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب گفت: مساله وحدت بین مسلمانان صرفا شعار و تاکتیک مسلمانان نیست بلکه راهبرد و اصلی مهم برای جامعه اسلامی است تا شیعیان و اهل تسنن در راستای دفاع از اصول اسلام و ارکان اسلامی در مقابله با دشمنان، به اتحاد و همدلی دست یابند.

نوش آبادی، اظهار داشت: این اتحاد علاوه بر جهان اسلام، لازمه رشد و توسعه جامعه اسلامی متعلق به امام زمان (عج) است و تمامی افراد و گروه‌ها، فارغ از نگرش‌های سیاسی و سلیقه‌های متفاوت موظفند تا برای ایجاد تحول در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با یکدیگر متحد شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز تفرقه و کشمکش بر سر مسائل کوچک و سطحی، نتیجه‌ای جز منفعت بردن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه ندارد و این اتحاد و انسجام ملت ایران است که موجب هراس هر چه بیشتر دشمنان از ایران اسلامی می‌شود.

وی تأکید کرد: امروز دشمن فقط از مبارزه رو در رو با ایران هراس ندارد بلکه این انسجام و اتحاد بین مردم است که موجب هراس بیشتر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل می‌شود.

وی با اشاره به تحولات خاور میانه و خروج آمریکا از افغانستان گفت: خروج آمریکا از منطقه فقط به دلیل هراس از وحدت بین مسلمانان است.

نوش‌آبادی با تقدیر از تلاش دولت سیزدهم در رفع مشکلات جامعه و حضور میان مردم گفت: مردم دشت ورامین از دولت مردمی انتظار دارند تا مشکلات از پیش بر جای مانده این بخش از استان تهران سریعتر برطرف شده و اقدامات جدی‌تر برای خروج این منطقه از بن‌بست و اجرای طرح‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

وی با تبریک میلاد نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اسلام، اسوه اخلاق است و باید همه افراد با تأسی از ایشان، در تمامی مراحل زندگی، اخلاق را سرلوحه خود قرار داده و از حضرت محمد(ص)، حسناتی نظیر خوش خلقی، پرهیز از قضاوت عجولانه، پرهیز از بدزبانی و عیب جویی و تجسس نکردن در زندگی افراد را فرا گرفته و به آن پایبند باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی