بارندگی‌ها در خلخال ادامه یافت


بارندگی‌ها در خلخال ادامه یافت

اردبیل _ ایرنا _ بارش باران در خلخال که از اواخر هفته گذشته در مناطق مختلف این شهرستان آغاز شده ، امروز در دومین روز از هفته جاری ادامه یافت.

رئیس اداره هواشناسی خلخال روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در ۲ روز گذشته هشت میلیمتر باران در این شهر باریده است و میزان بارندگی‌های گزارش شده از ایستگاه‌های باران‌سنجی مختلف این شهرستان متفاوت بوده و میزان باران در مناطق مرتفع مشرف به استان همسایه گیلان بیشتر است.

غلامرضا گلمرداری اظهارکرد: پس از گذران یک دوره سخت خشکسالی ، بارندگی‌های روزهای اخیر موجب جاری شدن آب در بستر رودخانه‌ها و همچنین نهرهای خشک کشاورزی منطقه شد.

او افزود: با توجه به وقوع خشکسالی بی‌سابقه در بهار و تابستان امسال بارش‌ باران با توجه به آغاز کشت پائیزه غلات مطلوب است‌.

وی بیان کرد: بارش باران در خلخال موجب افزایش چند درجه‌ای دمای هوا همراه با افزایش رطوبت به ۶۰ درصد شده و در حالی که دمای هوای صبح روز گذشته این شهر یک درجه زیر صفر به ثبت رسیده و این دما امروز خلخال به ۳ درجه بالای صفر افزایش یافت.

رئیس اداره هواشناسی خلخال از افزایش تراکم ابرها در روزهای آتی در این منطقه خبرداد و گفت: ناپایداری هوا و بارش باران تا پنجشنبه هفته جاری ادامه خواهد یافت.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس