ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند


ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند

مهدی مهدوی‌کیا ، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان هدف اصلی تیمش را راهیابی به بازی‌های المپیک 2024 پاریس دانست. نوشته ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند...

ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند

مهدی مهدوی‌ کیا : نشان دادیم در آسیا جزو بهترین تیم‌ ها هستیم ؛ هدف اصلی ما المپیک است
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند

مهدی مهدوی‌کیا ، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان هدف اصلی تیمش را راهیابی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس دانست.

ببینید ؛ خط و نشان اسطوره پرسپولیس برای رقبا + سند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی مهدوی‌کیا در نشست خبری پیش از دیدارهای انتخابی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که با تیم المپیک ایران در این مسابقات حاضر هستم. ما تقریباً با یک تیم جوان به این مسابقات آمدیم، چون هدف اصلی‌مان المپیک است. ترکیبی از بازیکنان جوان که در لیگ برتر و لیگ دسته اول ایران بازی می‌کنند. تیم خیلی خوبی داریم و امیدواریم سه بازی خوب انجام دهیم. هدف اصلی ما المپیک است و ما به این مسابقات به چشم بازی‌های آماده‌سازی و مقدماتی برای آن مسابقات نگاه می‌کنیم.

«شما سابقه زیادی در فوتبال اروپا دارید. به نظر شما برای ساختن تیمی مقتدر بیشتر از هر چیز دیگر به بازیکن باکیفیت نیاز است یا مربی بادانش؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت:

شما باید بازیکنان خیلی خوبی در اختیار داشته باشید و مربی هم باید به فوتبال روز دنیا آشنا باشد تا بتواند نکات تاکتیکی را به بازیکنان منتقل کند. خوشبختانه در ایران بازیکنان باکیفیت و مستعد خوبی داریم. عملکرد فوتبال ایران نشان داده که ما در آسیا جزو بهترین تیم‌ها هستیم. تیم بزرگسالان ما الان بهترین تیم آسیاست. فکر می‌کنم برای موفقیت هر دو (بازیکن باکیفیت و مربی بادانش) لازم است. خوشبختانه بازیکنان ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان تصریح کرد:

ما مقداری کارمان را دیر شروع کردیم. با لیگ ایران هم تداخل داشتیم، ولی دو بازی تدارکاتی انجام دادیم که با تیم‌های داخلی بوده است. همانطور که گفتم ما به این مسابقات به چشم بازی‌های تدارکاتی نگاه می‌کنیم، چون هدف اصلی‌مان المپیک است و دوست داریم تیم‌مان را در مسابقات مختلف محک بزنیم. فکر می‌کنم سه مسابقه‌ای که پیش رو داریم به هماهنگی و پیشرفت تیم‌مان کمک کند.

مهدوی‌کیا در مورد پیش‌بینی‌اش از مسابقات گروهی که تیم فوتبال امید ایران در آن حضور دارد، توضیح داد:

ما از تیم نپال و لبنان شناختی نداریم، چون با این تیم‌ها بازی نکردیم، ولی تاجیکستان را می‌شناسیم، چون چند دوره این تیم در رده‌های نوجوانان و جوانان با ما بازی کرده است. امیدوارم سه بازی خیلی خوب انجام دهیم و به همین دلیل هم به تاجیکستان آمده‌ایم.

وی در واکنش به این پرسش که «اگر تیم شما در این گروه به‌عنوان تیم اول صعود نکند فاجعه خواهد بود؟»، یادآور شد:

ما برای این به مسابقات آمدیم که به‌عنوان تیم اول از گروه‌مان صعود کنیم. هدف‌مان این است که سال آینده در مسابقات نهایی حاضر باشیم. تیم باکیفیتی داریم و قطعاً هدف‌مان این است که به‌عنوان تیم اول صعود کنیم، ولی در فوتبال هر چیزی امکان دارد اتفاق بیفتد. ما تیم جوانی داریم و هدف‌مان المپیک است. به نظرم این فاجعه نیست و هدف ما بلند مدت است و طی دو الی سه سال باید کارمان را دنبال کنیم. در هر صورت امیدوارم به‌عنوان تیم اول از این گروه صعود کنیم.

«حریف اصلی شما در این گروه چه تیمی خواهد بود؟»، سرمربی تیم امید کشورمان در واکنش به طرح این سؤال گفت:

حریف اصلی ما تاجیکستان است. با توجه به شناختی که از این تیم داریم به نظرم حریف ما تاجیکستان خواهد بود. ضمن اینکه برای همه تیم‌ها احترام قائلیم و معتقدم در فوتبال حریف آسان وجود ندارد.

مهدوی‌کیا در ادامه نشست خبری خود در مورد بازیکنان تیم امید ایران نیز توضیح داد:

تمام بازیکنان ما در لیگ ایران بازی می‌کنند. چند بازیکن هم داریم که خارج از ایران بازی می‌کنند، ولی آنها را دعوت نکردیم. به خاطر اینکه مسابقات در فیفادی نیست ما مشکلاتی با باشگاه‌های‌مان داشتیم. به هر حال بازیکنان درگیر لیگ ایران هستند و نتوانستیم تعدادی از آنها را همراه خودمان بیاوریم. ما یک پیشنهاد دادیم که اگر AFC قبول کند این مسابقات در فیفادی برگزار شود تا دیگر با باشگاه‌ها مشکل نداشته باشیم و تیم‌ها همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشند.

یاسین سلمانی بازیکن تیم امید کشورمان نیز که به همراه مهدوی‌کیا در نشست خبری حاضر بود درباره سه دیدار کشورمان مقابل نپال، لبنان و تاجیکستان تصریح کرد:

خیلی خوشحالم در این مسابقات هستیم. امیدوارم با قدرت، نتایج خوبی بگیریم. الان هدف ما نپال است و امیدوارم بعد از این بازی بتوانیم هر سه مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

تیم ملی امید کشورمان در مرحله انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا به ترتیب به مصاف نپال، لبنان و تاجیکستان خواهد رفت. برنامه مسابقات تیم امید کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه ۳ آبان ماه
ایران – نپال، ساعت ۱۴:۳۰

پنجشنبه ۶ آبان ماه
ایران – لبنان، ساعت ۱۴:۳۰

یکشنبه ۹ آبان ماه
ایران – تاجیکستان، ساعت ۱۷:۳۰

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس