کرونا جان سه بوشهری دیگر را گرفت


کرونا جان سه بوشهری دیگر را گرفت

بوشهر- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با فوت سه نفر از بیماران مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به این ویروس در این استان به یک هزار و 995 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: جان‌ باختگان کرونایی ۲۴ ساعت گذشته شامل یک مرد با ۶۲ و یک زن با ۶۵ و یک کودک با هفت سال سن با سابقه بیماری زمینه ای سرطان، فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با بستری ۳۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شمار بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان به ۱۱۱ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: از این شمار ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که سه نفر از آنان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهرافزود: در شبانه‌ روز گذشته ۲۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴ نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.

وی اضافه کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۷هزار و ۵۸۱ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.

براساس گزارش سامانه ماسک متعلق به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۵۰ درصد از شهرستان‌های استان بوشهر در وضعیت آبی کم خطر کرونایی و ۵۰ درصد نیز در وضعیت زرد با خطر متوسط کرونایی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا