6 فوتی در حوادث ترافیکی رفسنجان در مهرماه


6 فوتی در حوادث ترافیکی رفسنجان در مهرماه

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان گفت: در حوادث ترافیکی رفسنجان در مهرماه متاسفانه شش نفر جان خود را از دست دادند.

دکتر«محمدرضا حسینی زینلی» عصر امروز دوم آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حالی مهر ماه سپری شد که پیشگامان عرصه سلامت رفسنجان روزهای پر حادثه ای را پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: در این ماه ۸۸۲۶ تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ برقرار و نهایتا ماحصل زحمات پرستاران تریاژ تلفنی ۱۷۶۰ اعزام آمبولانس برای نجات جان بیماران و مصدومان را رقم زد.

زینلی ادامه داد: متاسفانه در این بازه زمانی ۴۳۸ تماس، مزاحمت هایی بود که به دلیل نبود آمبولانس شاید جان همشهری دیگری که نیاز حقیقی به خدمات اورژانس داشت تهدید شد.

وی تصریح کرد: در ماه مهر آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ رفسنجان به ۴۳۳ ماموریت ترافیکی اعزام شد که این حوادث ۶۱۷ مصدوم برجای گذاشت و از این تعداد ۴۵۲ مصدوم برای ادامه خدمات تشخیصی و درمان به بیمارستان منتقل شدند.

رییس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی رفسنجان خاطرنشان کرد: در مهرماه امسال شش نفر از مصدومان تصادفات رانندگی علی رغم تلاش شاغلین فوریت‌های پزشکی به علت شدت جراحات در صحنه حادثه جان باختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون