لیگ برتر فوتبال، آماتورتر از همیشه!


لیگ برتر فوتبال، آماتورتر از همیشه!

هفته دوم بیست و یکمین دوره لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران قرار بود تا کمتر از یک ساعت دیگر آغاز شود اما یکی از دیدارها به احتمال بسیار زیاد برگزار نخواهد شد و ورزشگاه میزبان دیدار دیگر، تیم میزبان را به ورزشگاه راه نداده است.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یکشنبه) که کانال رسمی باشگاه تراکتور اقدام به انتشار آگهی فروش ویژه اتومبیل کرد، تصور نمی‌کردیم که حداقل امروز اتفاقی عجیب‌تر از این هم ببینیم اما فوتبال حرفه‌ای ایران همیشه راهی برای غافل‌گیری پیدا می‌کند. در نخستین اتفاق عجیب بازیکنان باشگاه پدیده در ادامه اعتصابشان حاضر به سفر به سرچشمه نشدند و به همین دلیل دیدارشان با مس رفسنجان برگزار نخواهد شد.

البته هیات فوتبال استان خراسان رضوی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق دیدار مس و پدیده شد اما با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد. در همین راستا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی گزارش سازمان لیگ باید در مورد نتیجه‌ی این دیدار رای صادر کند که احتمالا رای به ۳ بر صفر شدن دیدار مس و پدیده به سود مسی‌ها خواهد داد.

اما این پایان روز عجیب لیگ برتر نبود و در اتفاق عجیب دیگر، در فاصله یک ساعت تا دیدار نفت و سپاهان، شرکت پیمان‌کار ورزشگاه شهدای فولاد به دلیل صادر نشدن چک اجاره‌ این ورزشگاه از سوی نفت مسجد سلیمان، اجازه ورود به اتوبوس تیم نفت را نداد تا تیم میزبان پشت درهای ورزشگاه بماند.

پیش از این قرار بود دیدار نفت مسجد سلیمان و سپاهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار شود اما طی ۱۰ روز، زمین چمن این ورزشگاه وضعیت فاجعه‌ای پیدا کرد تا مسئولان سازمان لیگ مجبور به تغییر ورزشگاه میزبان این بازی شوند.

اتفاقات امروز لیگ برتر فوتبال شاید عجیب‌ترین روز این رقابت‌ها را رقم زد که بیشتر از پیش حرفه‌ای نبودن فوتبال ایران را به نمایش گذاشت؛ نمایشی که باشگاه‌ها نقش اول را در آن ایفا کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در