وام رایگان مسکن در راه است!


وام رایگان مسکن در راه است!

رئیس بنیاد مسکن کشور بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای توسعه روستایی و محرومیت زدایی تاکید و اضافه کرد: افزایش سطح تسهیلات و وام‌های رایگان تامین مسکن در دستور کار قرار گرفته است.

اکبر نیکزاد در بازدید از روستاهای شهرستان‌های خفر و جهرم خواسته اهالی روستاها را مورد بررسی قرار داد و بر لزوم الحاق زمین به بافت روستاها برای توسعه امکانات گردشگری، تامین مسکن نیازمندان ، مقاوم سازی روستایی و اجرای طرح سند دار کردن واحدهای روستایی تاکید کرد.

او در نشست همفکری که با حضور رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مدیران بنیاد مسکن فارس برگزار شد، از نزدیک در جریان مشکلات و موانع برای توسعه و محرومیت زدایی روستایی قرار گرفت.

جمع بندی بازدیدها و بررسی مصوبات سفر رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر نیز با حضور مسوولان استانی و مدیران بنیاد مسکن فارس برای رفع مشکلات و موانع محرومیت زدایی این مناطق برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس نیزمصوبات سفر رئیس بنیاد مسکن کشور به شهرستان‌های جهرم و خفر را برشمرد و اظهار کرد: بازنگری طرح هادی ۴۱ روستا در این دو شهرستان، احداث ساختمان جدید بنیاد مسکن شهرستان جهرم، واگذاری زمین به بنیاد مسکن فارس برای طراحی و ساخت مسکن اقدام ملی شهرستان خفر از جمله این مصوبات است.

عطاءالله زمانی، عنوان کرد: بررسی امکان ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرستان جهرم، ایجاد فرصت حداکثر تا یک هفته طرح بازنگری هادی روستایی برای همه روستاهای شهرستان‌های یاد شده و اقدام توسعه و محرومیت زدایی از سوی بنیاد برای روستاهایی که زیرسازی آماده دارند از دیگر مصوبات این سفر است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس خاطرنشان کرد: تسهیل در افزایش محدوده طرح هادی روستایی نیز مصوبه‌ای است که اجرای آن مورد تاکید قرار گرفت.

 
منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی فریبا کوثری