انجام واکسیناسیون در 35 ایستگاه قطارشهری مشهد 


انجام واکسیناسیون در 35 ایستگاه قطارشهری مشهد 

مرکز انجام واکسیناسیون کرونا در 35 ایستگاه خط یک و دو قطار شهری مشهد جهت تسهیل دسترسی مردم به مراکز تزریق واکسن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی، در حاشیه این مراسم گفت: دسترسی مردم به مراکز واکسیناسیون مورد تاکید است به همین جهت ۱۰ مرکز سیار واکسیناسیون و ۱۶ مرکز ثابت توسط شهرداری تاکنون فعال شده‌است.

وی افزود: از شب گذشته ایستگاه‌های مترو نیز برای واکسیناسیون فعال شده‌ و طبق درخواست دانشگاه علوم‌پزشکی آمادگی افزایش زیرساخت‌ها و اختصاص تمام اماکن شهرداری به این امر وجود دارد.

شهردار مشهد ادامه داد: تا ریشه‌کن شدن کرونا ایستگاه‌های واکسیناسیون فعال شده توسط شهرداری در خدمت شهروندان خواهد بود.

هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه مدیریت شهری ارتقاء سطح سلامت مردم را در دستور کار قرارداده است، افزود: براساس سیاست‌گذاری‌های شورای شهر و پشتیبانی‌های شهرداری، مشهد به پایلوت روش‌های جدید مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون در کشور مبدل شده است.

وی اضافه کرد: با همکاری شهردار انقلابی، اقدامات اثرگذار و شایسته‌ای در این راستا انجام شده که در اولین اقدام نمایشگاه بین‌المللی، به‌عنوان بزرگترین مرکز واکسیناسیون، خدمات‌رسانی به شهروندان را آغاز کرد و پس از آن شاهد شکل‌گیری و اجرای اقدامات مشابه در سایر شهرهای کشور بودیم.

انجام واکسیناسیون در 35 ایستگاه قطارشهری مشهد 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مشهد به سبب وجود بارگاه منور رضوی در خصوص مقابله با ویروس کرونا و واکسیناسیون پیشتاز و پیشگام بوده است، اظهارکرد: تجهیز ۱۰ دستگاه اتوبوس به منظور ارائه خدمات واکسیناسیون، ابتکار عمل ارزنده‌ای از مدیریت شهری مشهد یکی دیگر از اقدامات در حوزه مقابله با کرونا بود.

دائمی ادامه داد: علاوه بر این اقدامات، اکنون ارائه خدمات واکسیناسیون در ایستگاه‌های قطارشهری را نیز با پیشنهاد شورای شهر و پشتیبانی شهرداری شاهد هستیم که در کشور بی‌نظیر بوده و مشهد پایلوت اجرای این طرح شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...