اجرای طرح مهربانو برای یاری‌رسانی به زنان و کودکان زلزله‌زده اندیکا


اجرای طرح  مهربانو  برای یاری‌رسانی به زنان و کودکان زلزله‌زده اندیکا

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان از اجرای طرح مهربانو به منظور یاری‌رسانی به زنان و کودکان زلزله‌زده شهرستان اندیکا خبر داد.

زینب پارسافخر اظهار کرد: در پی وقوع زلزله اخیر در شهرستان اندیکا شاهد بروز خسارات و مشکلاتی برای تعداد زیادی از هم‌استانی‌های عزیزمان بودیم و با توجه به اینکه در بروز حوادث و بحران‌ها زنان و کودکان آسیب‌پذیری بیشتری دارند بر آن شدیم به منظور هماهنگی و کمک‌رسانی بهتر در ابعاد اقتصادی و اجتماعی، طرح مهربانو را به اجرا درآوریم.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: این طرح با مشارکت کلیه مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی سراسر استان، خانه سمن‌های استان خوزستان و بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به نقش ارزنده بانوان در یاری‌رسانی و فعالیت‌های خیرخواهانه گفت: در اجرای این طرح از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و کمک‌های مردمی نیز استفاده خواهد شد.

پارسافخر اهم اقلام مورد نیاز را وسایل بهداشتی، مواد شوینده، چادر، لباس زمستانی، پوشک بچه و اقلام و لوازم تحریر برشمرد.

وی همچنین با تاکید بر ارائه و نیاز به خدمات روانشناسی، مددکاری و پزشکی، از مددکاران، مشاوران و پزشکان نیز دعوت کرد در اجرای هر چه بهتر این طرح مشارکت داشته باشند و افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۶۱۳۳۳۳۸۴۱۸، برای مشارکت در این طرح ‌و کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعد از ظهر تماس بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته