بیش از 75 هزار نفر در مهاباد هر 2 دُز واکسن کرونا را دریافت کردند


بیش از 75 هزار نفر در مهاباد هر 2 دُز واکسن کرونا را دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: تاکنون بالغ بر 75 هزار نفر در این شهرستان هر 2 دز واکسن کرونا را دریافت کرده و نسبت به این بیماری ایمن شده‌اند.

بهاء الدین حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون بیش از ۲۲۰ دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف تزریق شده که از این تعداد ۱۴۵ هزار دز اول و مابقیه با دریافت دز دوم علیه بیماری کووید-۱۹ ایمن شده‌اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در ۸۰ واحد بهداشتی درمانی تابعه مرکز بهداشت شامل خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت، مراکز خدمات جامع سلامت،۶ پایگاه تجمیعی، یک پایگاه خودرویی و یک پایگاه سیار خدمات واکسیناسیون ارائه می شود و همچنین تیم های بهداشتی به مدارس و مراکز تجمعی و سایر روستاهای اقماری و واحدهای تولیدی جهت واکسیناسیون مراجعه می کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از افراد بالای ۱۲ سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند نیز درخواست کرد تا در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و دریافت پیامک، زمان و مکان تزریق واکسن نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.

حسینی، با بیان اینکه امکانات مطلوبی برای واکسیناسیون در مهاباد ایجاد شده است، اضافه کرد: اکنون که شرایط مناسبی برای دریافت واکسن فراهم شده است شهروندان از این فرصت برای نجات جان خود و همنوعان شان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: لازم است که در کنار واکسیناسیون، شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیز به صورت کامل رعایت شود تا بتوان این پیک بیماری را مدیریت کرد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع و تاکنون بیش از ۵۵۰ نفر بر اثر این بیماری در این شهرستان فوت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس