واکسن آسترازنکا در سردشت تامین شد


واکسن آسترازنکا در سردشت تامین شد

مهاباد- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت با اشاره به جذب هزار دُز واکسن آسترازنکا گفت: شهروندان خواهان این واکسن برای تزریق دُز دوم و یا دز نخست به مرکز تجمیعی واکسیناسیون این شهرستان مراجعه کنند.

داود آتشی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندانی که طی ۲ هفته گذشته خواهان تزریق واکسن آسترازنکا برای تزریق دز دوم یا دز نخست خود بودند، به محل سالن ورزشی حجاب بانوان این جهت تزریق شهرستان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه استقبال خوبی از این نوع واکسن شده است، ادامه داد: مقرر شده محموله دیگر از نوع واکسن آسترازنکا از وزارتخانه اخذ شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سردشت اظهار داشت: چند روز گذشته ذخایر واکسن آسترازنکا محدود شده بود و برخی از شهروندان نیز برای تزریق دز دوم و اول خود منتظر تامین این نوع واکسن بودند.

آتشی اضافه کرد: بیش از ۶۵ هزار دُز انواع واکسن کرونا در این شهرستان به گروه‌های هدف و اولویت دار تزریق شده که از این تعداد بیش از حدود ۳۵ هزار دز اول و ۳۰ هزار فقره نیز دز دوم واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون یک مرکز شهری واقع در سالن ورزشی حجاب بانوان، سه مرکز شهری و روستایی واقع در شهرهای "نلاس"، "میراوه" و "ربط" و پنج مرکز روستایی در "بیوران سفلی"، "گل کندیک"، "اسلام آباد"، "بناویله حاجی مینه" و "بریسو" درحال خدمات رسانی و تزریق واکسن به افراد واجد شرایط هستند.

وی تاکید کرد: تنها راه شکست ویروس کرونا علاوه بر تزریق واکسن، رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی است بر این اساس از تمام شهروندان درخواست داریم ما را در این بحران به وجود آمده یاری دهند.

شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی