تیم والیبال نشسته گنبد با نام شهرداری در لیگ برتر شرکت می‌کند


تیم والیبال نشسته گنبد با نام شهرداری در لیگ برتر شرکت می‌کند

گنبدکاووس - ایرنا - رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان گنبدکاووس گفت که برای دومین سال متوالی تیم والیبال نشسته مردان این شهرستان با ترکیب از بازیکنان بومی با نام شهرداری این شهر در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت می‌کند.

فرشید عاشوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مبلغ پیشنهادی و مدنظر هیات جانبازان و معلولان گنبدکاووس برای حمایت از تیم والیبال نشسته توسط شهرداری پنج میلیارد ریال است که مراحل تصویب آن در شورای اسلامی شهر در حال انجام است.

وی افزود: طبق آخرین اعلام فدراسیون، مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته از ۱۴ و ۱۵ آبان آغاز می‌شود و تا کنون ۶ تیم "ذوب آهن اصفهان، شهر بابک کرمان، صنعت نفت آبادان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس" برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و تیم شهرداری ورامین با وجود کسب چند دوره قهرمانی این رخداد ورزشی از شرکت در مسابقات امسال انصراف داده است.

عاشوری ادامه داد: با اعلام آمادگی هر کدام از این تیم‌ها برای میزبانی، این دوره از مسابقات به صورت متمرکز منطقه‌ای برگزار می‌شود در غیر این صورت بازی‌ها به صورت رفت و برگشت خواهد بود.

وی با یادآوری حضور ۱۲ ساله تیم والیبال نشسته گنبدکاووس در مسابقات لیگ برتر، گفت: هر ۱۷ بازیکن این تیم در آمادگی کامل به سر می‌برند و تمرینات به‌صورت مرتب و مستمر در حال انجام است.

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس افزود: این تیم که سال گذشته مقام چهارمی لیگ برتر را از آن خود کرد امسال نیز با ترکیب ۱۰۰ درصد بومی در مسابقات شرکت می‌کند و انتظار می‌رود با حضور "محمد نعمتی" ملی‌پوش مطرح شهرستان نتایج خوبی در مقابل رقیبان بدست آورد.

سید علی‌اصغر موسوی شهردار گنبدکاووس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید حمایت شهرداری از تیم والیبال نشسته شهرستان، گفت: مبلغ و و نوع قرارداد با این تیم باید در شورای اسلامی شهر تصویب شود.

دی ماه سال گذشته مسابقات گروه الف لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور با حضور چهار تیم شهرداری ورامین، شهرداری ارومیه، پالایش نفت آبادان و شهرداری گنبدکاووس در سالن المپیک گنبد برگزار شد.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تا کنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین "محمد نعمتی" دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور نیز دارد.

همچنین تا کنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که فرهاد قائمی از مشهورترین آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد