در رزمایش نیروی هوایی تسلیحات جدید تست شدند


در رزمایش نیروی هوایی تسلیحات جدید تست شدند

سیاری: ویژگی رزمایش اخیر، کنترل پیشرفته و آنلاین رزمایش از پست فرماندهی در تهران بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش پس از صحبت درباره آزمایش تسلیحات جدید و بومی در رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی اظهار داشت که ویژگی رزمایش اخیر، کنترل پیشرفته و آنلاین رزمایش از پست فرماندهی در تهران بود.

وی در ادامه افزود: «این رزمایش دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاص و ویژه‌ای است که مجموع این ویژگی‌ها، قدرت هوایی و قدرت پدافند هوایی جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، قدرت، مهارت، آمادگی و پا در رکاب بودن کادر نیروی هوایی و به ویژه خلبانان جان برکف این نیرو را به نمایش گذاشت و همچنین سلاح‌های جدید و تجهیزات بومی که در اختیار نیروی هوایی قرار گرفته را در معرض دید قرار داد.

از ویژگی‌های خاص این رزمایش این است که ما رزمایش را از داخل پست فرماندهی نیروی هوایی ارتش در تهران ملاحظه کردیم. یعنی این هیئتی که اینجا هستند به بوشهر، بندرعباس، تبریز، اصفهان و دیگر نقاط کشور برای مشاهده رزمایش سفر نکردند بلکه این رزمایش با این گستره عظیم جغرافیایی توسط شبکه مدیریت و فرماندهی پیشرفته به صورت آنلاین در تهران و در مرکز پست فرماندهی نیروی هوایی مشاهده و تحت نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

هر رزمایشی که برگزار می‌کنیم باید به عنوان یک سازمان آموزش پذیر نسبت به رزمایش‌های گذشته رشد قابل ملاحظه‌ای را داشته باشیم و رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش هم این ویژگی را دارد اما ویژگی خاص و منحصر به فرد آن شبکه مدیریت و کنترل پیشرفته آن است که تمامی مراحل رزمایش از تهران مورد بررسی و رصد قرار گرفت و این به عنوان یک پیشرفت قابل توجه در شبکه فرماندهی و کنترل ارتش است».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس