برگزاری جام رسانه بولینگ یادواره شهدای رسانه در اصفهان


برگزاری جام رسانه بولینگ یادواره شهدای رسانه در اصفهان

رئیس هیئت بولینگ- بیلیارد و بولس استان اصفهان از برگزاری مسابقه بولینگ جام رسانه یادواره شهدای رسانه در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.

امیرحسین صمدانی با بیان اینکه مسابقات بولینگ جام رسانه در راستای تکریم مقام اصحاب رسانه و قدردانی از این پیشگامان اطلاع رسانی، در دو بخش آقایان و بانوان روز جمعه هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اولین دوره مسابقات بولینگ جام اصحاب رسانه استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی محل برگزاری مسابقات و به صورت رایگان برگزار می شود که در جریان آن بیش از ۱۰۰ نفر از اصحاب رسانه در قالب ۵۰ تیم‌ با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از هیئت بولینگ- بیلیارد و بولس استان اصفهان،صمدانی اضافه کرد: مراسم قرعه کشی مسابقات بولینگ جام رسانه استان اصفهان با حضور مسئول کمیته‌های برگزاری در محل دفتر هیئت انجام شد که رقابت های بانوان ساعت ۸:۳۰ صبح و آقایان ساعت ۱۳:۳۰ بعدازظهر در باشگاه بولینگ صفه انجام می شود.

رئیس هیئت بولینگ- بیلیارد و بولس استان اصفهان افزود: اختتامیه این رویداد ورزشی ساعت ۱۹ روز جمعه (هفتم آبان ماه) در فضای باز محیط فرهنگی ورزشی کوه صفه با حضور شرکت کنندگان و مدیران برگزار می شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا