مجلس مسیر تحقق عدالت و انحصارزدایی را با قدرت دنبال می کند


مجلس مسیر تحقق عدالت و انحصارزدایی را با قدرت دنبال می کند

نخعی با تأکید بر اهمیت مطالبه‌گری در سطوح مختلف، گفت: مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصارزدایی را با قدرت دنبال می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی نخعی» امروز (۳ آبان) در دیدار مجمع نمایندگان مردم استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: سفر رئیس جمهور به استان دارای مصوبات خوبی بود که امیدواریم همت همه مسئولان تحقق هرچه زودتر این مصوبات به معنای واقعی باشد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در استان برای مطالبه‌گری در سطوح مختلف، گفت: مطالبه مردم استان در حوزه های مختلف از مهمترین فعالیت‌های نمایندگان استان از زمان شروع مجلس جدید بوده است.

نخعی ادامه داد: مجلس یازدهم مسیر تحقق عدالت و انحصارزدایی را با قدرت پیگیری می کند.

وی به طرح های تسهیل فضای کسب و کار در مجلس اشاره کرد و افزود: این طرح در انحصارشکنی و برخورد با افرادی که امنیت و حقوق اساسی مردم را به گروگان گرفته بودند و رأی به کلیات این طرح در مجلس یازدهم بسیار ارزشمند است و امیداریم خروجی طرح با اهداف کلی و مورد انتظار مردم انطباق داشته باشد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طرح رتبه بندی معلمان که اولویت آن به تصویب مجلس رسید و در حال کار کارشناسی است در مسیر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش می تواند خیلی موثر باشد و مورد مطالبه فرهنگیان است و امیدواریم مدیریت وزارت آموزش و پرورش نیز سریعتر تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403