مدیران خراسان جنوبی بر اساس شاخص‌ها انتخاب شوند


مدیران خراسان جنوبی بر اساس شاخص‌ها انتخاب شوند

خسروی اسفزار گفت: اگر در انتصاب مدیران خراسان جنوبی به شاخصه های مختلف از جمله کارآمدی، تخصص، مردم‌داری، فساد ستیزی، صداقت و... توجه شود به نظر می رسد نارضایتی ها کمتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۳ آبان) در دیدار مجمع نمایندگان مردم استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: وحدتی در کشور شکل گرفته است و امیدواریم این وحدت جسمانی تبدیل به وحدت قلوب شود چون ثمرات بیشتری خواهد داشت.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گلایه امیرالمومنین (ع) از تفرقه مسلمانان، گفت: امیرالمومنین(ع) می‌فرمودند: «فَیَا عَجَباً عَجَباً وَ اللَّهِ یُمِیتُ الْقَلْبَ وَ یَجْلِبُ الْهَمَّ مِنَ اجْتِمَاعِ هَؤُلَاءِ الْقَوْمِ عَلَى بَاطِلِهِمْ وَ تَفَرُّقِکُمْ عَنْ حَقِّکُمْ فَقُبْحاً لَکُمْ وَ تَرَحاً »؛ (شگفتا، شگفتا! به خدا سوگند قلب را مى‌میراند و غم و اندوه را به روح انسان سرازیر مى‌کند که آنها در مسیر باطل خود، چنین متّحدند و شما، در طریق حقّتان، اینگونه پراکنده و متفرّق! روى شما زشت باد!

وی به بحث ثبات مدیریت در استان تأکید کرد و ادامه داد: این نقصی در سراسر کشور از جمله خراسان جنوبی است و درصدی تساهل و سهل انگاری در کارها پیش آمده که امیدواریم سریعتر توسط دولت این مشکل رفع شود.

خسروی اسفزار بیان داشت: نمایندگان مجلس بنای دخالت در امور دولت و انتصاب استانداران ندارد اما در این زمینه مشورت می دهیم.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: ۲۲ شاخص برای انتخاب استاندار از دینی بودن تا بومی بودن را مدنظر قرار دادیم و با این شاخص ها نظر خود را به وزارت کشور اعلام کرده ایم.

وی در پایان تأکید کرد: اگر در انتصاب مدیران استان به شاخصه های مختلف از جمله کارآمدی، تخصص، مردم‌داری، فساد ستیزی، صداقت و ... توجه شود به نظر می رسد نارضایتی ها کمتر خواهد بود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت