شهرداران 4 شهر دیگر خراسان جنوبی منصوب شدند


شهرداران 4 شهر دیگر خراسان جنوبی منصوب شدند

استاندار خراسان جنوبی با صدور احکام جداگانه، ابلاغ انتصاب شهرداران چهار شهر دیگر این استان را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ «حمید ملانوری» طی احکامی جداگانه، شهرداران چهار شهر زهان، نهبندان، خوسف و سربیشه را امضا کرد.

طی این احکام «صادق تدینی پور» به سمت شهردار زهان، «صادق بختیاری» به سمت شهردار نهبندان، «سید مرتضی صبور» به سمت شهردار خوسف و «مجتبی شیخ زاده» به سمت شهردار سربیشه منصوب شدند.

در متن حکم انتصاب این سه شهردار آمده‌‌ است؛ در اجرای تبصره( 3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1/3/1375 و اصلاحات بعدی، با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر... و نظر به تعهد و شایستگی، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار... منصوب می نمایم. امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در نظر گرفتن عدالت در توزیع خدمات و امکانات و مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در تدوین برنامه راهبری توسعه گرا، تعامل با مسئولین، معتمدین و شورای اسلامی شهر، در ایجاد محیط سالم شهری و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌های دولت، موفق باشید».

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا