رقابت 6 قصه­‌گوی برتر خراسان جنوبی در جشنواره قصه‌گویی


   رقابت 6 قصه­‌گوی برتر خراسان جنوبی در جشنواره قصه‌گویی

حمیدی گفت: 6 قصه‌گوی برتر کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در مرحله منطقه ای بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی با راه‌یافتگان سایر استان‌ها در بخش قصه‌های ملی به رقابت می‌پردازند.

«طاهره حمیدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به مرحله منطقه‌ای بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، گفت: در این مرحله از جشنواره ۶ قصه‌گوی استان همزمان با چهارم آبانماه امسال با سایر استان‌ها در بخش قصه های ملی به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی در ادامه افزود: قصه گویان برتر استان با ۹۶ قصه‌گو از استان های آذربایجان شرقی، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و هرمزگان به رقابت می‌پردازند.

وی از برگزاری این مرحله از جشنواره به صورت مجازی خبر داد و بیان کرد: در بخش قصه های ملی، معصومه کاظمی، مریم محمدی، مریم فرخ فال، زینب نیکفر، ریحانه طالبی و منیره سادات صدیقی از استان خراسان جنوبی حضور دارند که علاقمندان به این هنر می توانند رقابت قصه گویان استان را ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۴ آبان ماه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام کانون استان به آدرس kanoonparvaresh_kh.j دنبال کنند.

حمیدی تصریح کرد: «محمدرضا یوسفی» نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودک و نوجوان، «ملک چیذری» پژوهش‌گر ادبیات کودک و مدرس قصه‌گویی و «حامد زحمتکش» طراح و کارگردان، قصه‌گویی‌های بخش ملی مرحله منطقه‌ای جشنواره قصه‌گویی را داوری خواهند کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه در بخش قصه های آیینی و سنتی نیز سه قصه گوی استان در روز ۱۲ آبانماه به رقابت خواهند پرداخت، افزود: مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.


پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان