98 درصد از فرهنگیان ابهر واکسینه شده‌اند


98 درصد از فرهنگیان ابهر واکسینه شده‌اند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: با استقبال مطلوب از واکسیناسیون 98 درصد فرهنگیان ابهر واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

محمدحسین شریفی ظهر امروز (۳ آبان‌ماه) در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر، با اشاره به برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید شهرستان ابهر و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه ۴۴ شهید دانش‌آموزان و ۱۴ شهید فرهنگی شهرستان ابهر، اظهار کرد: آشنا کردن دانش‌آموزان و نوجوانان با سبک زندگی شهدا و فرهنگ ایثار و فداکاری از موارد مهم و ضروری است.

وی با اشاره به تبلیغات ضددین و تهاجمات فرهنگی گسترده علیه کشورمان، یادآور شد: نوک تیز پیکان تهاجمات فرهنگی جوانان و نوجوانان کشورمان را نشانه گرفته است که ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و تاسی به سیره شهدا، می‌تواند راهکار مهمی در مقابل حربه‌های فرهنگی دشمنان باشد.

این مسئول در ادامه به تشریح مقوله واکسیناسیون در میان فرهنگیان ابهر پرداخته و متذکر شد: خوشبختانه با استقبال خوبی که در این حوزه وجود دارد ۹۸ درصد همکاران فرهنگی در شهرستان ابهر واکسینه شده‌اند که این بهترین عملکرد در بین مناطق ۱۴ گانه استان است.

شریفی اضافه کرد: برای تسریع فرآیند واکسیناسیون دانش‌آموزان علاوه بر معرفی حوزه‌های واکسیناسیون این قشر، اکیپ‌های سیار مدرسه‌محور نیز در نظر گرفته شده است که از بازدهی بسیار مطلوبی برخوردار هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به شیوه‌نامه بازگشایی مدارس نیز، ادامه داد: فعالیت حضوری مدارس باید با کمترین آسیب و تنش آغاز شود که این مهم نیازمند توجه به تجربیات سال قبل و پیش‌بینی مشکلات و موانع پیش‌رو است.

وی ضمن تاکید بر لزوم بازدید از مدارس و نظارت بر میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، افزود: اولویت ما سلامت دانش‌آموزان است لذا با توجه به دغدغه اولیا نسبت به سلامت دانش‌آموزان، آموزش و پرورش شهرستان ابهر بازدیدهای روزانه از مدارس را با هدف نظارت بر میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار خواهد داشت.

فرماندار شهرستان ابهر نیز در ادامه این‌جلسه با اشاره به همراهی مردم و خیرین این شهرستان از زمان شیوع کرونا، تاکید کرد: یا شیوع این ویروس منحوس و غیرحضوری شدن فعالیت‌های مدارس با لطف و حمایت مردم و خیرین شهرستان مبالغ قابل توجهی جمع‌آوری شد که این مبالغ صرف تامین ابزارهای آموزش مجازی در راستای تداوم فرآیند آموزش شد.

وجیه‌الله نوروزی با تاکید بر لزوم توجه بر مقدمات و زیرساخت‌ها برای شروع آموزش حضوری در مدارس، خاطرنشان کرد: آموزش حضوری در مدارس امری بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید با تحلیل و تسریع فرایند واکسیناسیون در این راستا قدم گذاشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)