کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز بازدید شد


کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز بازدید شد

با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» در مسجد «سیاحتگر» شیراز بازدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» در مسجد «سیاحتگر» شیراز بازدید شد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (دوشنبه 3 آبان) در بازدید از کانون فرهنگی هنری شهید «محمد حسین خورشیدگون» شیراز طی نشستی با اصحاب مسجد بر لزوم اجرای فعالیت ها با محوریت امام جماعت مسجد تاکید کرد و گفت: امام جماعت در مسجد نقش مهمی را ایفا می کند و اداره مسجد توسط یک امام جماعت فعال و پویا باعث پویایی مسجد نیز خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی در مسجد «سیاحتگر» وجود دارد که با وجود یک مدیر توانمند در راس کانون فرهنگی هنری مسجد می تواند اتفاقات خوبی را در آینده برای این مسجد رقم بزند.

وی همچنین بر ثبت فعالیت ها و برنامه ها در سامانه «بچه های مسجد» تاکید کرد و افزود: با ثبت فعالیت ها و برنامه ها به کانون فرهنگی هنری امتیاز تعلق می گیرد و طبق امتیاز دریافت شده نیز سرانه کانون پرداخت خواهد شد.

براساس این گزارش، در ادامه این نشست بخش های مختلف مسجد ازجمله کتابخانه مورد بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس قرار گرفت.

شایان ذکر است، در بازدید دیگری نیز کانون فرهنگی هنری و کتابخانه «جوادالائمه (ع)» در حسینیه «آیت اللهی» شیراز نیز توسط کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس مورد بازدید قرار گرفت و مجوز الکترونیکی کانون نیز پیگیری شد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس