بازداشت قاتل فراری در نقش پلیس قلابی


بازداشت قاتل فراری در نقش پلیس قلابی

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت متهمی خبر داد که مرتکب قتل شده بود و با جعل عنوان پلیس از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با اعلام خبر بازداشت قاتل فراری، در تشریح این خبر اظهار کرد: درپی کلاهبرداری‌های فرد جوانی از شهروندان با جعل عنوان پلیس و خرید و فروش مواد مخدر در غرب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری 138 جنت‌آباد قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران افزود: تیم عملیات کلانتری 138 جنت‌آباد با تلاش‌های شبانه‌روزی و رصدهای اطلاعاتی چهره و مخفیگاه متهم را در جنت‌آباد شمالی شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: باتوجه به حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری 138 جنت‌آباد با هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات پیچیده دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: تیم عملیات کلانتری 138 جنت‌آباد در بازرسی از مخفیگاه متهم چهار کیلوگرم موادمخدر از نوع گل و ادوات نظامی از جمله بیسیم، دستبند و دوربین‌های مدار بسته که برای ارتقای امنیت مخفیگاه تعبیه شده بود، کشف کردند.

به گفته موقوفه‌ای، متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود مبنی بر جعل عنوان پلیس و فروش مواد مخدر در غرب تهران اعتراف کرد و در تحقیقات مشخص شد متهم به جرم قتل مرد جوانی در یک درگیری تحت تعقیب بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج