ایتام بدون حامی در کمیته امداد وجود ندارد


ایتام بدون حامی در کمیته امداد وجود ندارد

رئیس کمیته امداد از پایان کار ایتام بدون حامی در امداد از امروز در قالب جشن پویش ایران مهربان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید مرتضی بختیاری در حاشیه پویش ملی ایران مهربان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته با اقداماتی که صورت گرفت و براساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان بسیج به امضا رسید وعده‌ای به اهالی رسانه داده شد و آن وعده جشن پایان وجود یتیم بدون حامی در سال جاری بود که خوشبختانه این جشن امروز محقق شد.

وی با بیان اینکه با برگزاری جشن پویش ایران مهربان از این پس یتیم بدون حامی در مجموعه امداد نداریم، گفت: این البته آغاز کار است و به این معنا که هرچه حامی بیشتر داشته باشیم رسیدگی به امو ر ایتام نیز بهتر است و ما ایتامی را داریم که بیش از 10 حامی و بیش از آن دارند و پرداختی به آنها قابل توجه است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: مجموعه امداد در کنار توجه به مسائل مادی و معیشتی مددجویان عنایت ویژه‌ای را نیز در حوزه تربیتی و آموزشی دارد به طوری که در پویش ایران مهربان شاهد همکاری و تعامل بسیج، گروه‌های جهادی بودیم و انتظار می‌رود دستگاه‌ها پای کار بیایند.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد از 730 هزار دانش‌آموز و 55 هزار دانشجو و همچنین 6 هزار نخبه توسط امداد گفت: تعدادی از این افراد یتیم هستند که حمایتهای خوبی از آنها انجام می‌شود.

بختیاری در ادامه به ورود پشت نوبتی‌ها به چرخه حمایتی امداد اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و تورم تعداد مراجعات به کمیته امداد نیز افزایش یافته است و در تلاش هستیم در یک بازه زمانی کوتاه حتی به صورت موقت از این خانواده‌ها حمایت کنیم و این کار در قالب تبصره 14 انجام بشود. همچنین ممکن است افراد جدیدی تحت پوشش قرار بگیرند. علاوه بر اینکه پرونده همه پشت نوبتی‌ها بررسی شده و مستمری پرداختی و حمایت از آنها، از آبان ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس