شهری که همه در آن استاد راه رفتن روی طناب هستند


شهری که همه در آن استاد راه رفتن روی طناب هستند

در یکی از شهرهای روسیه همه مردم استاد راه رفتن روی طناب هستند و این شهر به این هنر مردم معروف است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهری در کشور روسیه وجود دارد که ساکنان آن همه استاد راه رفتن روی طناب هستند. روستای کوچک Tsovkra، واقع در کوه‌های جمهوری خودمختار داغستان، به عنوان مکانی در جهان مشهور است که همه ساکنان آن می‌دانند که چگونه باید روی طناب راه بروند.

هیچ کس دقیقاً نمی‌داند سنت راه رفتن روی طناب در تسووکرا چگونه و از کی و کجا آغاز شد، اما یک چیز مسلم است. در ۱۰۰ سال گذشته، همه مردان، زنان و کودکان در روستا راه رفتن روی طناب را آموخته اند و بسیاری از آن‌ها تبدیل به مجری سیرک شده اند. اگرچه جمعیت روستا از حدود ۳۰۰۰ نفر در دهه ۱۹۸۰ به کمتر از ۴۰۰ نفر در حال حاضر کاهش یافته است، اما همه کسانی که باقی مانده اند در هنر راه رفتن روی طناب آموزش دیده اند.

شهری که همه در آن استاد راه رفتن روی طناب هستند

افسانه‌ها می‌گویند مردان روستا هنر راه رفتن روی طناب‌های خطرناک را آموختند تا راهی برای رسیدن سریعتر به معشوق خود پیدا کنند. با این حال، این نظریه رمانتیک ممکن است درست نباشد، زیرا برخی از مردم محلی معتقدند که این یک راه موثر برای عبور از رودخانه‌ها و شکاف‌ها در هنگام فروپاشی پل‌ها بود، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که این راهی آسان برای کسب درآمد در سرزمینی است که کشاورزی در آن مشکل است.

بیشتر بخوانید

راه رفتن بر روی طناب در ارتفاع زیاد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق