جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد


جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان آذرماه تمدید شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به دلیل استقبال گسترده مردم و کتابخوانان از یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، شرکت در این جشنواره تا پایان آذرماه تمدید شد.

دکتر عاطفه زارعی با بیان اینکه شورای سیاستگذاری جشنواره کتابخوانی رضوی، در پی درخواست مکرر متقاضیان و مجریان استانی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۳۰ آذر ماه تمدید کرد، اظهار داشت: جشنواره کتابخوانی در استان همدان از ۲۲ خردادماه آغاز شد و تا پایان مهرماه پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه این جشنواره هرساله با استقبال کتابخوانان مواجه شده است، افزود: در سال گذشته بیش از ۴۲ هزار نفر در استان همدان در این جشنواره که کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با اشاره به اینکه این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی ۵ سال اخیر با افزایش چشمگیر آمارهای کمی و کیفی همراه بوده تصریح کرد: همه رده‌های سنی می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره شامل مسابقه چهارگزینی، نقاشی و پویش به صورت فردی و گروهی شرکت کنند و به همین دلیل با استقبال مردم مواجه شده است.

وی با بیان اینکه امسال ششمین سالی است که کتابخانه‌های عمومی این مسابقه را برگزار می‌کنند، ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ تعداد چهار هزار و ۹۷۱، در سال ۱۳۹۶ تعداد ۲۰ هزار و ۸۴۵، در سال ۱۳۹۷ تعداد ۴۵ هزار و ۶۹۹، در سال ۱۳۹۸ تعداد ۶۱ هزار و ۲۲۵ و در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۲ هزار نفر در این رویداد فرهنگی شرکت کردند.

زارعی خاطرنشان کرد: از همه مردم به ویژه خانواده‌ها درخواست داریم که در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی گفت: افراد می‌توانند برای دریافت منابع به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان و برای دریافت فایل الکترونیکی و یا صوتی به https://www.samakpl.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک