ورود سریال امنیتی تلویزیون به سایت‌های شرط‌بندی و قمار/ سرجوخه‌های ترور اسرائیل معرفی می‌شوند


ورود سریال امنیتی تلویزیون به سایت‌های شرط‌بندی و قمار/ سرجوخه‌های ترور اسرائیل معرفی می‌شوند

سازندگان سریال جاسوسی تلویزیون که از امشب روی آنتن خواهند آمد با سایت‌های شرط‌بندی و قمار وارد جریان نفوذ اسرائیلی‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سریال تلویزیونی «سرجوخه» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری از روز دوشنبه 3 آبان‌ماه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. درام امنیتی ـ اجتماعی از تولیدات مرکز سیمافیلم کـه با فضایی متفاوت توسط سازندگان سریال «خانه امن» ساخته شده و قصه‌ای جذاب را روایت خواهد کرد.

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی، بـه زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان کـه از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت‌اند، می‌پردازد کـه هر دو در راه رسیدن بـه عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد.

سازندگان سریال «سرجوخه» در این فصل به سراغ مسائل روز امنیتی از جمله «نفوذ اسرائیل» در منطقه و «سایت‌های شرط‌بندی و قمار» رفتند و مباحثی را در بستر یک درام اجتماعی مطرح می‌کنند که مبتلابه جامعه است و در جهت آگاه‌سازی مخاطب از نحوه نفوذ عوامل اسرائیل در میان افراد جامعه سخن می‌گوید.

ورود سریال امنیتی تلویزیون به سایت‌های شرط‌بندی و قمار/ سرجوخه‌های ترور اسرائیل معرفی می‌شوند

سازندگان سریال استراتژیک «سرجوخه» همان تیم سازنده سریال استراتژیک «خانه امن» هستند و باید دید این سریال جاسوسی چه اتفاقاتی را برای آنتن سیما رقم خواهد زد؟ محتوا و فضا و بازیگران و عواملِ سازنده، نوید یک اثر درخور توجه و دیدنی را به مخاطب می‌دهد و پیش‌بینی می‌شود که همچون کارهای دیگر سیمافیلم بتواند نظر مخاطب را با خودش همراه سازد. زیرا مخاطبان امروز با توجه به کارهای امنیتی و جاسوسی که در فضای‌مجازی منتشر می‌شود بسیار علاقه‌مند به این ژانرند و بسیاری کماکان منتظر ادامه "خانه امن" هم هستند اما این کار هیچ ربطی به ادامه آن سریال ندارد.

همچنان که تهیه‌کننده‌اش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم به این موضوع اشاره کرد. او گفت: «سریال "سرجوخه"، ادامه "خانه امن" نیست. این سریال درام جاسوسی و اجتماعی است و "خانه امن" موضوع امنیتی دارد و کاملاً با هم متفاوت است. او همچنین درباره ادامه "خانه امن2" گفته بود که حسین تراب‌نژاد فیلمنامه فصل دوم "خانه امن" را پیش می‌برد و همزمان به سیمافیلم ارائه شده است.

در مجموعه "سرجوخه" تلاش شده برای اولین بار به وقایع امنیتی که در سال‌های اخیر رخ داده است به صورت نمایشی با حضور بازیگران مطرح و قابل اعتنا روایت شود. نکته جالب درباره نام سریال که به خوبی با مضمون اثر مطابقت دارد این است که نام سریال به «سرجوخه»‌های ترور که اسرائیل برای رسیدن به اهداف تروریستی خود در منطقه اجیر کرده است، اشاره دارد همچنین در مقابل آن «سرجوخه»‌های مقاومت که در کشور و منطقه با خطر انداختن جان خود، امنیت را برای منطقه و کشور به ارمغان می‌آورند، معرفی می‌شوند.

همچنان که ابوالفضل صفری هم چندی پیش تأکید کرد که: «سرجوخه» مبتنی بر دو وجه حقیقت و واقعیت است. مسیر امنیتی، جاسوسی و مسائل فنی؛ وجه واقعیت قصه و بُعدی که به مسائل اجتماعی می‌پردازد به حقیقت روز جامعه، آسیب های اجتماعی و خانواده اشاره دارد. نظر شخصی من این است که از سریال‌هایی که سابق بر این تهیه و تولید کرده‌ام؛ «سرجوخه» جذاب‌تر است؛ چرا که به حقیقت زندگی مردم نزدیک و اتفاقات داستان برای آنها ملموس‌تر است.»

در این مجموعه سامان صفاری (کیان)، حمیدرضا محمدی (غلامرضا)، آرش آصفی (افسر ضد جاسوسی)، پیام احمدی‌نیا، نیلوفر کوخانی، حبیب دهقان، قربان نجفی، نازنین کیوانی و... بازی دارند. در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران با سابقه‌ای چون حبیب دهقان‌نسب در نقش سالار، علی اوسیوند در نقش آقا رضا، قربان نجفی ایفاگر کاراکتر رامین کشمیری، حسن اسدی به عنوان پدر کیان و علیرضا جلالی تبار در نقش طاهری بهره می‌برد.

«سرجوخه» در 30 قسمت در مرکز سیمافیلم آماده شده است و از امشب (دوشنبه سوم آبان‌ماه) ساعت 20:45 هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

تصاویر جدید سریال "سرجوخه" را در ادامه ببینید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه