دیدار صالحی‌ امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال


دیدار صالحی‌ امیری با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال

رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی با رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در خلال اجلاس ANOC (انجمن کمیته‌های ملی المپیک) در شهر کرت یونان دیدار کردند.

در این جلسه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و عضو هیئت اجرایی المپیک با ریکاردو فراکری رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دیدار کردند و در خصوص لزوم توسعه بیس بال و سافت بال به عنوان دو رشته المپیکی در ایران به گفت‌و‌گو پرداختند.

در این ‌جلسه رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی از ریکاردو فراکری برای حضور در ایران دعوت کردند تا شرایط و برنامه ریزی در جهت توسعه و گسترش بیس بال و سافت بال در کشورمان را پیگیری کنند.

رئیس فدراسیون‌ جهانی بیس بال و سافت بال با استقبال از سفر به کشورمان گفت: من قبلاً هم به ایران آمده‌ام و به خوبی می‌دانم که بیس بال و سافت بال در ایران در مسیر تعمیم و پیشرفت قرار گرفته و مسلماً ما از این علاقه مندی و فعالیت‌های بهینه حمایت خواهیم کرد. فدراسیون جهانی یک رشته جدید را هم تحت پوشش قرار داده و از شما درخواست می‌کنم که حتما این رشته را در غالب بیس بال و سافت بال ایران راه اندازی و پشتیبانی کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس