چهار بازیکن باشگاه‌های فوتبال کشور به تیم شهرداری آستارا پیوستند


چهار بازیکن باشگاه‌های فوتبال کشور به تیم شهرداری آستارا پیوستند

آستارا - ایرنا - مدیر امور رسانه‌ باشگاه شهرداری آستارا اعلام کرد: تیم فوتبال شهرداری برای حضور موفق در مسابقات لیگ دسته اول، با چهار بازیکن باشگاه‌های مطرح کشور قرارداد یکساله منعقد کرد.

محمد اشجعی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جهانگیر عسگری مهاجم تیم های ویستا توربین و پیکان تهران و داماش گیلان، امین هاشمی فرد مدافع سابق تیم های قشقایی شیراز، استقلال و فولاد نوین اهواز، فرشید پاداش بازیکن فصل گذشته خوشه طلایی ساوه و سید مهدی اسلامی دروازه بان فصل پیش تیم ماشین سازی تبریز در هفته جاری به شهرداری آستارا پیوستند.

وی بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در هفته نخست رقابت های لیگ دسته اول برابر تیم خیبر خرم آباد شکست خورد اما در هفته دوم با نتیجه یک بر صفر تیم خوشه طلایی ساوه را شکست داد و هم اکنون با سه امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم شهرداری آستارا، روز یکشنبه ۹ آبان ماه مهمان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود و خوشبختانه مشکل مالی تیم شهرداری رفع شده و این تیم با سرمربیگری فرشاد پیوس از آمادگی بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: زیرساخت های زمین ورزشی وحدت آستارا از جمله محوطه سازی اطراف چمن و جایگاه ویژه خبرنگاران باید فراهم شود تا سازمان لیگ با میزبانی تیم شهرداری این شهر برای بازی های خانگی موافقت کند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول، جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را برای سال ۱۴۰۱ کسب خواهند کرد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا