علت سکته قلبی مهران غفوریان از زبان پزشک معالجش


علت سکته قلبی مهران غفوریان از زبان پزشک معالجش

مهران غفوریان 26 مهر 1400 در اثر سکته قلبی در بیمارستان بستری شد.

یکی از پزشکان معالج ‌مهران غفوریان‌ گفت مهران غوریان مسافتی را دنبال نیسان می دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می شود، می توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام.

مهران غفوریان ۲۶ مهر ۱۴۰۰ در بیمارستان بستری شد؛ آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت:

"امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید."

علت سکته قلبی مهران غفوریان از زبان پزشک معالجش

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان ۳ شهریور ۱۳۵۳ ‌در‬ تهران متولد شد، پدرش ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگ‌تر است و آهنگسازی می‌کند.

غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

وی سال ۱۳۷۳ و در ۲۰ سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی ۳۹ به کارگردانی داریوش کاردان شرکت و قبول شد. غفوریان خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

مهران سال ۱۳۷۶ برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، وی این چند نفر را نیز کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال‌های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژل مانیکور برای سلامت ناخن مضر است؟