تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ دوشنبه 3 آبان


هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند مسیر حرکت به سمت سطح 64,000 دلار را هموار کند. در این حالت، مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح 65,000 دلار قرار می‌گیرد.

قبل از شروع روند اصلاح نزولی، قیمت بیت کوین در تراز ۶۶,۹۸۲ دلار، به بالاترین سطح تاریخی خود رسید. پس از آن، با شروع این روند، بیت کوین تا پایین‌تر از سطوح حمایتی ۶۵,۰۰۰ دلار و ۶۳,۲۵۰ دلار اصلاح شد...
به گزارش آسان بیت کوین قیمت حتی پایین‌تر از محدوده حمایتی ۶۲,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ شکسته شد. سرانجام، قیمت به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار رسید، اما خریدارها بالاتر از سطح ۵۹,۵۰۰ دلار به بازی بازگشتند و اجازه افت بیشتر قیمت را ندادند. به این ترتیب پس از تشکیل پایین‌ترین سطح قیمت در نزدیکی تراز ۵۹,۶۱۰ دلار، فاز تحکیم آغاز شد.
پس از آن، یک موج بهبود بالاتر از سطوح ۶۰,۵۰۰ و ۶۱,۰۰۰ دلار باعث شد بیت کوین از سطح فیبوی اصلاحی ۲۳.۶ درصدی حرکت نزولی ۶۶,۹۸۲ دلار به ۵۹,۶۱۰ دلار عبور کند.
شکست قیمتی هم بالاتر از یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۶۱,۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز بیت کوین/دلار به چشم می‌خورد. این جفت ارز در حال حاضر در سطح ۶۲,۰۰۰ دلار و SMA ساعتی ۱۰۰ با مقاومت سختی روبرو است. شکست قاطع قیمت بالاتر از مقاومت ۶۲,۰۰۰ دلاری می‌تواند راه را برای افزایشی دیگر باز کند.
تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ دوشنبه 3 آبان
مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۶۳,۲۵۰ دلار قرار دارد که به سطح فیبوی اصلاحی ۵۰ درصدی حرکت نزولی سقف نوسانی ۶۶,۹۸۲ دلار به کف قیمت ۵۹,۶۱۰ دلار نزدیک است. هرگونه افزایش بیشتر می‌تواند مسیر حرکت به سمت سطح ۶۴,۰۰۰ دلار را هموار کند. در این حالت، مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۶۵,۰۰۰ دلار قرار می‌گیرد.
اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۶۳,۲۵۰ دلاری را با موفقیت پشت سر بگذارد، می‌تواند اصلاح نزولی خود را ادامه دهد. در این روند نزولی، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۶۱,۲۰۰ دلار می‌باشد.
در حال حاضر اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۶۰,۰۰۰ دلار شکل می‌گیرد. شکست قیمت پایین‌تر از حمایت ۶۰,۰۰۰ دلاری ممکن است قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۵۸,۰۰۰ دلار سوق دهد.
اندیکاتورهای تکنیکال
MACD ساعتی برای جفت ارز بیت کوین/دلار کم کم در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.
RSI ساعتی برای جفت ارز بیت کوین/دلار اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
حمایت‌های اصلی: ۶۱,۲۰۰ و ۶۰,۰۰۰ دلار
مقاومت‌های اصلی: ۶۲,۰۰۰ و ۶۲,۵۰۰ و ۶۳,۲۵۰ دلار
منبع: www.newsbtc.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا