شرکت 127 طلبه لرستانی در طرح تربیت حافظ نهج‌البلاغه/ اعلام اسامی منتخبان


شرکت 127 طلبه لرستانی در طرح تربیت حافظ نهج‌البلاغه/ اعلام اسامی منتخبان

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از شرکت 127 نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان در آزمون مرحله دوم حفظ 110 حکمت نهج‌البلاغه خبر داد.

سمیه عزیزی، در گفت‌وگو با ایسنا، از شرکت ۱۲۷ نفر از طلاب خواهر مدارس علمیه لرستان در آزمون مرحله دوم «حفظ ۱۱۰ حکمت نهج‌البلاغه» خبر داد و گفت: این آزمون در دو گروه مدیران و کادر اداری و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار شد که در گروه اول یعنی مدیران و کادر اداری ۱۲ نفر حائز امتیاز شدند که از بین آنها ارشادی، معاون آموزش حوزه علمیه الیگودرز، ربابه نجفی، مدیر مدرسه علمیه الیگودرز و سارا گودرزی، معاون اداری مالی حوزه علمیه الیگودرز برگزیده شدند.

وی با بیان اینکه در گروه دوم یعنی طلاب نیز ۲۳ نفر حائز امتیاز ۱۰۰ شدند که الهام ولی‌پور و شکوفه مبینی‌فر هر دو از حوزه علمیه خرم‌آباد برگزیده شدند، افزود: در گروه طلاب همچنین ۳۳ نفر، حائز امتیاز ۸۰ تا ۹۵ شدند که هشت نفر به اسامی زهرا صبوری‌مجد از خرم‌آباد، حدیث گل‌محمدی از نورآباد، زهرا خنجری از نورآباد، فریبا رحمانیان از خرم‌آباد، آتنا حسنی‌کاکولوند از الشتر، ندا علی‌پور، سمیه جوزیان و فاطمه محمدی‌منش هر سه از خرم‌آباد به قید قرعه برگزیده شدند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از آغاز مرحله سوم طرح تربیت حافظ نهج‌البلاغه شامل «حفظ ۱۵۰ حکمت»، خبر داد و اضافه کرد: این طرح با هدف انس با کتاب شریف نهج‌البلاغه و تقویت و ارتقای سطح تبلیغی و تربیتی، در دستور کار معاونت فرهنگی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران لرستان قرار دارد.

وی گفت: آزمون مرحله سوم که شامل حفظ حکمت ۱ تا ۱۵۰ نهج‌البلاغه است، نیمه اول دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد و لینک گروه حفاظ نهج‌البلاغه خواهران طلبه لرستان نیز به نشانی https://eitaa.com/joinchat/۱۵۸۲۰۴۰۳۷Cd۳۵۶dc۶e۸۶ است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید