دبیر چهاردهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی مشخص شد


دبیر چهاردهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی مشخص شد

طی حکمی از سوی هیئت مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران دبیر جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی خبرگزاری تسنیم به نقل از انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی عضو هیئت مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران به عنوان دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتخاب شد.

این چهارمین دوره متوالی است که با تصمیم هیئت مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی، مسئولیت دبیری این جشن برعهده جعفر گودرزی گذاشته شده است. با صدور این حکم، دبیرخانه جشن نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در متن حکم آمده است:

«به نام خالق زیبایی‌ها
جناب آقای جعفر گودرزی
با توجه به تجارب ارزنده و توانایی‌ها و درایت شما در برگزاری موفقیت آمیز سه دوره متوالی جشن بزرگ انجمن منتقدان سینمایی، به موجب این حکم به عنوان دبیر چهاردهمین دوره این جشن انتخاب می‌شوید. امید که در گذر از رکود و رخوتِ حاکم بر فضای فرهنگی هنری، نفسِ گرم اهالی سینما را در جشنی آبرومندانه با در نظر گرفتن شرایط عمومی جامعه حس کنیم.
با آرزوی موفقیت‌تان
هیئت مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران»

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در مسیر پویاتر شدن و تأثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می‌شود. جدیدترین خبرها و همچنین فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

دوره سیزدهم این جشن بهمن ماه سال 1398 برگزار شد و وقفه بین دو دوره نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویدادها بوده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل