آغاز تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر در پردیس


آغاز تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از آغاز افتتاح و تحویل 4 هزار و 30 واحد مسکونی مهر در پردیس از امروز خبر داد و گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر در پردیس به ایستگاه 70 هزار واحدی رسید. نوشته آغاز تحویل 4 هزار واحد مسکن مهر در پردیس...

به گزارش تجارت‌نیوز، «مهدی هدایت» امروز (دوشنبه) از آغاز واگذاری مسکن مهر در بیش از ۴ فاز از شهر جدید پردیس خبر داد و افزود: امروز تحویل و واگذاری ۴ هزار ‌و ۳۰ واحد از واحدهای باقی مانده مسکن مهر آغاز شد که شامل ۲ هزار واحد در فاز ۱۱، یک هزار و ۴۰۰ واحد در فاز هشت و مابقی در فازهای پنج و ۹ بود.

وی گفت: مالکین این واحدها از امروز می توانند واحدهای خود را تحویل بگیرند و نواقصی که در برخی واحدها وجود دارد بررسی و در زمان مشخصی توسط پیمانکار اصلاح می شود.

هدایت توضیح داد: با آغاز تحویل ۴ هزار و ۳۰ واحد جدید از مسکن مهر در پردیس، میزان واحدهای آماده تحویل از ۷۰ هزار واحد گذشت.

وی با توضیح اینکه امروز سه واحد در سه فاز به مالکین تحویل داده شد، گفت: منتظر افتتاح رسمی نماندیم و تصمیم گرفتیم تحویل واحدها به مردم را آغاز کنیم؛ در عین حال در روزهای آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی، هم مراسم کلنگ زنی مترو پردیس انجام خواهد شد و هم افتتاح رسمی واحدها برگزار می شود.

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه بخش زیادی از ۱۴ هزار واحد باقی مانده در مرحله نصب و تکمیل عملیات نازک کاری است، اظهار داشت: حتی یک واحد پروژه متوقف در پردیس نداریم.

هدایت درباره علت وجود ۱۴ هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در پردیس نیز، گفت: از سال ۹۳ تا ۹۸ عملیات اجرایی ۱۴ هزار واحد متوقف بوده و فقط دو سال است که این عملیات آغاز شده است. اکنون نیز با پیشرفت خوبی درحال تکمیل است و همه واحدها تحویل داده خواهد شد.

وی گفت: به غیر از واحدهایی که در ماه‌های اخیر عملیات اجرایی آن شروع شده، تلاش ما این است که تا ۵ ماه آینده واحدهای باقی مانده به مالکان تحویل داده شود.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر ۸۵ درصد از مسکن مهر شهر جدید پردیس تکمیل و به مالکان داده شده است، اکنون نیز ۲۲باب واحد آموزشی، ۵۲ مرکز تجاری سه واحد درمانی، سه مجموعه ورزشی و ۲۰ مجموعه پارک و بوستان و مجموعه های فرهنگی مختلف در فازهای جدید در حال احداث و تکمیل هستند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان