سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم


سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم

رکنا: بهاره رهنما بازیگر زن جنجالی سوتی زشتی داشت که لو رفت!

بهاره رهنما در اینستاگرام بسیار فعال است. بهاره رهنما یکی از بازیگران پر حاشیه است . عکس و فیلم هایی با لباس های گوناگون از لباس عروس گرفته تا لباس به سبک قاجار از بهاره رهنما منتشر شده است. بهاره رهنما دو بار ازدواج کرده است. فیلم بوتاکس کردن بهاره رهنما لو رفت.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما با حضور در برنامه های مختلف از مضرات بوتاکس کردن و ثابت کردن صورت و از بین رفتن حس صورت می گوید ولی خودش بوتاکس می زند و صورتش بی حس می شود. او در برنامه خندوانه با افرادی را که بوتاکس کرده اند و در این امر زیاده روی کرده اند شوخی می کند و پس از چندی خودش در یکی از ویدئوهایش از بالا نرفتن ابروهایش به خاطر حجم بوتاکس سخن می گوید.

در این ویدیو همانطور که می بینید بهاره رهنما صورت های امروزی زنان و مردان که بوتاکس کرده اند و شبیه هم و ثابت شده است را مسخره می کند (استنداپ کمدی در برنامه خندوانه) ولی خودش طی سفری که به کیش داشته در لایو اعتراف می کند که بوتاکس زده (برای چندمین بار) و ابروهای او حرکت نمی کند.

حاشیه های تبلیغ موفقیت توسط بهاره رهنما

سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم

حتما پیج ها و اشخاصی دیده اید که موفقیت را به مردم می فروشند ! منظورمان فروش پکیج هایی است که در آن ادعا می شود با خرید می توانید زندگی خودتان را متحول کنید و فرد موفقی شوید. بهاره رهنما هم این پکیج را تبلیغ کرد. حرکتی از بهاره رهنما که باعث انتقادات بسیاری از طرفداران او شد. او فعالیت بسیار زیادی در صفحه اینستاگرامی خود دارد و به جرات می توان گفت یکی از فعال ترین چهره های اینستاگرامی ایرانی است که بیشتر فعالیت او هم به تبلیغ و ایجاد حاشیه می گذرد ! البته او فقط تبلیغ برندهای دیگران را انجام نمی دهد چرا که خودش نیز چند کسب و کار در زمینه زیبایی و کارهای بانوان دارد که برای آنها نیز تبلیغات زیادی انجام می دهد.

سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم

سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم

سوتی زشت بهاره رهنما لو رفت + فیلم

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 5.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا