خبر مرگ ریحانه پارسا تکذیب شد


خبر مرگ ریحانه پارسا تکذیب شد

خبر مرگ ریحانه پارسا با همان سرعتی که منتشر شده بود، تکذیب شد.

صبح دیروز بعضی منابع رسمی خبر دادند ریحانه پارسا در ترکیه به قتل رسیده است؛ همزمان اتاقی در اپلیکیشن کلاب هاوس با عنوان مرگ یا خودکشی ریحانه پارسا تشکیل شد و شایعه بود و گمانه‌زنی که پشت‌سر هم منتشر می‌شد.

خبر مرگ ریحانه پارسا تکذیب شد

ریحانه پارسا بازیگر سابق ایرانی که بعد خروج از ایران درگیر حواشی و جنجال‌های زیادی شده بود و ساختارشکنی می‌کرد، این بار با شایعه مرگ خود خبرسازی کرد. همه‌چیز از دیشب شروع شد؛ جایی که ریحانه پارسا در آخرین استوری ایسنتاگرامی لیست کار‌هایی که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد.بعد از آن به گفته دوستانش و دنبال‌کنندگان انیستاگرام یک لایو نامفهوم گذاشت که در آن قرصی سفید رنگ را همراه مشروبات الکی خورد. بعد حرف‌های نامفهومی زد و ناگهان غیب شد.

خبر مرگ یا خودکشی ریحانه پارسا از همین جا شکل گرفت و حتی بعضی‌ها در توییتر و اینستاگرام نوشتند، پلیس ترکیه مرگ او را تایید کرده است.

ظرف چند ساعت بعد، منابع موثق‌تر گفتند ماجرا دروغ است تا موضوع دیگری سر زبان‌های بیفتد. عده‌ای می‌گفتند اکران فیلم جدید گشت ارشاد ۳ با بازی ریحانه پارسا نزدیک است و احتمالا به‌همین دلیل سلطان حاشیه دارد نمایشی برای جلب توجه بیشتر اجرا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج