مدیرعامل امریکن اکسپرس: ارزهای دیجیتال همچون طلا هستند


اسکوئری، موفقیت ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت نمی‌بیند و ادعا می‌کند که نوسانات، مانع موفقیت آن‌ها می‌شود.

استفان اسکوئری، مدیرعامل امریکن اکسپرس (American Express) در یاهو فایننس حضور یافت و عنوان کرد که از نظر او ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی همچون طلا هستند. با این‌ حال وی عقیده دارد که ارزهای دیجیتال به‌دلیل نوسان بالای خود به‌عنوان روش پرداخت استفاده نخواهند شد.
به گزارش آسان بیت کوین و به نقل از یوتودی، استفان اسکوئری(Stephen Squeri)، مدیر عامل امریکن اکسپرس(American Express)، در جریان حضورش در یاهو فایننس(Yahoo Finance) گفت که از نظر او ارزهای دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی مانند طلا است: «می‌دانید، من به نوعی آن‌ها را طلا می‌بینم.»
اسکوئری، موفقیت ارزهای دیجیتال را به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت نمی‌بیند و ادعا می‌کند که نوسانات، مانع موفقیت آن‌ها می‌شود.
علاوه بر این، او به این واقعیت اشاره می‌کند که دارندگان کریپتو از حقوق درست، پاداش یا توانایی گسترش اعتبار برخوردار نیستند. به گفته اسکوئری، به همین دلیل است که امریکن اکسپرس (American Express) هیچ برنامه‌ای برای راه اندازی یک کارت اعتباری مرتبط با ارز دیجیتال ندارد:
«احتمالاً به این زودی کارت متصل به ارزدیجیتال امکس (Amex) را نخواهیم دید.»
استدلال او این است که کارت‌های اعتباری معمولاً برای خرید سهام یا طلا استفاده نمی‌شود.
اسکوئری اضافه کرد که شرکت او با استیبل کوین‌ها دست و پنجه نرم کرده است. علاوه بر این، امریکن اکسپرس از نزدیک، آخرین تحولات در حوزه ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) را زیر نظر دارد.
اوایل دیروز، مسترکارت(Mastercard) از همکاری با بکت (Bakkt)، یکی از شرکت‌های تابعه ارزهای دیجیتال صرافی بین قاره‌ای(Intercontinental Exchange)، خبر داد. این پیوند امکان ادغام ارزدیجیتالی را در شبکه‌های تجاری و بانکی بزرگ پرداخت را فراهم خواهد کرد.
سهام Bakkt که در ۱۸ اکتبر(۲۶ مهر) عرضه شد، بر اساس اخبار، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!