بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان


بهره‌برداری از پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پنج پروژه برق‌رسانی در شهرستان لردگان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع موانع عبور و مرور، کاهش تلفات و.... بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مجید فرهزاد از اجرا و بهره‌برداری پنج پروژه برق‌رسانی در بخش فلارد شهرستان لردگان خبر داد و اظهار کرد: ارزش مالی این پروژه‌ها ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی افزود: بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در روستای شیرمرد به ارزش دو میلیارد ریال با تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، رفع حریم شبکه و ... صورت گرفته که اعتبار هزینه‌شده در این خصوص دو میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهینه‌سازی و رفع حریم شبکه‌های برق روستای میان طلان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد از طریق تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار و احداث شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف، جابه‌جایی ترانسفور ماتور توزیع و ... نیز در حال اجرا بوده که اعتبار هزینه‌شده برای این امر، یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

فرهزاد پروژه تعمیرات خط برق‌رسانی منطقه پشت کوه، کاورگذاری فیدر برق رسانی دو و سه فلارد و نصب پایه‌های برق‌رسانی برای مشترکان جدید را از دیگر طرح‌های این منطقه عنوان کرد و اضافه کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۶۶۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: هدف از اجرای این طرح‌ها، کاهش خاموشی‌ها، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، رفع موانع عبور و مرور، کاهش تلفات و .... بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...