پلمب تالار عروسی متخلف در کهگیلویه


پلمب تالار عروسی متخلف در کهگیلویه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از پلمب تالار عروسی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ علی مسعود جو در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: طرح نظارت پلیس بر تالارها با هدف سالم‌سازی محیط های عمومی و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی صنوف توسط ماموران پلیس امنیت عمومی و شهرستان کهگیلویه به مرحله اجرا در آمد.


وی افزود: در انجام این طرح یک واحد تالار عروسی که اقدام به برگزاری عروسی و استفاده از سلاح های جنگی غیرمجاز توسط صاحبان عروسی کرده بودند، پلمب شد.


مسعودجو تصریح کرد: ماموران پس از بازدید از واحدهای صنفی یک تالار را به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی و اخلاقی و استفاده از سلاح‌های غیرمجاز جنگی که کلیپ آن نیز در فضای مجازی پخش شده بود، پلمب کردند.


وی با اشاره به اینکه مدیر تالار به همراه صاحبان عروسی از جمله پدر مادر عروس و داماد و وابستگان آنها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از منزل آنها تعداد دو قبضه سلاح، تعداد ۱۰۰ عدد انواع فشنگ، دو عدد سینه خشاب، یک عدد سمبه کلاش کشف و ضبط کردند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی